مدیران خودروعصر اعتبار

تخریب ۱۳۸۰ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در دماوند در سال ۹۴

پیشگیری از ۴۹۲ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در دماوند در سال جاری

عصر ساختمان:رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان دماوند از تخریب یک‌هزار و ۳۸۰ فقره در سال ۹۴ در این شهرستان خبر داد و گفت: در سال جاری از ۴۹۲ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در شهرستان دماوند در سال جاری پیشگیری شد.

تخریب ۱۳۸۰ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در دماوند در سال ۹۴
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از فارس، رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان دماوند از تخریب یک‌هزار و 380 فقره در سال 94 در این شهرستان خبر داد و گفت: در سال جاری از 492 فقره ساخت و ساز غیرمجاز در شهرستان دماوند در سال جاری پیشگیری شد.

    محمد ترکیان در شورای اداری شهرستان دماوند در حضور معاون فرهنگی قوه قضاییه با اشاره به وظیفه اداره جهاد کشاورزی اظهار داشت: وظیفه حفظ اراضی را با تعامل دستگاه‌های مربوطه در این شهرستان به خوبی انجام داده‌ایم.

    وی ادامه داد: با توجه به تشکیل کارگروه‌های پیشگیری و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان دماوند توانستیم از 870 فقره ساخت و ساز غیرمجاز در سال 93، یک‌هزار و 380 فقره در سال 94 و در سال جاری تاکنون از 492 فقره ساخت و ساز غیرمجاز پیشگیری کنیم.

    رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان دماوند افزود: همچنین توانستیم تعداد 179 مورد قلع و قمع در این شهرستان انجام دهیم و اراضی را به حالت اولیه در این شهرستان برگردانیم.

    ترکیان تصریح کرد: با توجه به اینکه در سال‌های گذشته پرونده‌های بسیاری تشکیل شده به یک شعبه ویژه در خصوص تغییر کاربری برای ساماندهی‌ها نیاز است.

    وی با اشاره به برخورد با مجرمان در ساخت و سازهای غیرمجاز گفت: همیشه مشکل ما این بوده است که با سازه‌ها برخورد و آنها را تخریب کردیم و ممکن است ضعف از قانونی باشد که ما داریم.

    رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان دماوند بیان کرد: مجرمان ساخت و سازهای غیرمجاز همیشه با عوارض و قلع و قمع روبه‌رو می‌شوند و مجدداً به پیگیری‌ها در این زمینه ادامه می‌دهند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار