مدیران خودروعصر اعتبار

یک واحد مسکونی غیرمجاز در شهرستان بانه تخریب شد

عصر ساختمان- رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بانه از تخریب یک واحد مسکونی غیرمجاز در روستای "قای برد" شهرستان بانه خبر داد.

یک واحد مسکونی غیرمجاز در شهرستان بانه تخریب شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از تسنیم، کریم شریفی  در بانه از تخریب یک واحد مسکونی غیرمجاز در روستای "قای برد"  شهرستان بانه خبر داد و اظهار داشت: این تخریب در راستای اجرای مصوبات شورای حفاظت از اراضی ملی و کشاورزی شهرستان بانه و بنا به دستور قضایی صورت گرفته است.

    وی با اشاره به علت تخریب گفت: واحد مسکونی بدون داشتن پروانه و با تغییر کاربری در اراضی کشاورزی احداث شده بود که امروز با حکم قضایی تخریب شد.

    رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بانه تصریح کرد: قبل از تخریب چندین بار به مالک این ساختمان به صورت شفاهی و کتبی تذکر داده شد و وی تعهد داد که عملیات ساخت را متوقف کنند اما متأسفانه در تعطیلات نوروزی در ظرف دو هفته اقدام به احداث آن کرده بود که در نهایت با دستور قضایی تخریب شد.

    وی گفت: متأسفانه دیدگاهی در بین مردم وجود دارد که اگر یک بنا به مرحله سقف رسید دیگر آن را تخریب نمی‌کنند در صورتیکه این افکار کاملاً اشتباه بوده و چنانچه بنایی در اراضی کشاورزی و یا منابع ملی بدون هیچ‌گونه مجوز تغییر کاربری احداث شود در هر مرحله‌ای باشد تخریب می‌شود.

    شریفی افزود: بر اساس قانون مالک این واحد مسکونی باید «سه برابر قیمت زمین» را به عنوان جریمه به دولت پرداخت کند و زمین را هم به حالت اولیه خود برگرداند.

    دومین کنگره شهدای دانشجو کردستان برگزار می‌شود

    دومین کنگره شهدای دانشجو استان کردستان ویژه دانشگاهیان با هدف گرامیداشت مقام شهدای دانشجو و حفظ فرهنگ ایثار و شهادت در 11 اردیبهشت ماه در دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار می‌شود.

    علاقه‌مندان می‌توانند مقالات و آثار خود را در 9 محور مبانی و ضرروت ترویج فرهنگ دفاع و شهادت، شهدای گمنام و ولایت‌مداری، شهدای دانشجو، تشکل دانشجویی و قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران، رسالت دانشگاهیان و جهاد کبیر، نقش زنان در تربیت جوان مومن انقلابی، رسانه، فضای مجازی و نقش آن در نشر فرهنگ و سیره شهدای دانشجو، جایگاه دانشگاهیان در ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت، تفکر جهادی دانش‌بنیان و نقش آن در اقتصاد مقاومتی و توسعه پایدار و سیره شهدای دانشجو و تأثیر راهبردی آن در سلامت اجتماعی به دفاتر، حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج دانشجویی در دانشگاه‌های سطح استان تحویل دهند.

    پرداخت الکترونیکی ثبت‌نام آزمون دبیرستان‌های استعدادهای درخشان در کردستان

    منصور قاسمیان از امکان پرداخت الکترونیکی وجه ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان سال تحصیلی 97-1396 خبر داد و اظهار داشت: تمامی ثبت‌نام شدگان آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان می‌توانند وجه ثبت‌نام خود را به صورت الکترونیکی پرداخت کنند.

    وی گفت: پرداخت الکترونیکی ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان در استان کردستان از 16 فروردین آغاز شده و تا 31 فروردین ماه جاری ادامه دارد.

    رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش کردستان تصریح کرد: داوطلبان پس از ورود به سامانه ثبت‌نام به نشانی http://hamgam.medu.ir از طریق گزینه ورود کاربر و درج کدملی و رمز ورود و انتخاب کلید پرداخت می‌توانند نسبت به واریز وجه و نهایی‌سازی ثبت‌نام خود اقدام کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار