مدیران خودروعصر اعتبار

پیاده راه های شمال شهر در تسخیر بیلبوردهای تبلیغاتی

عصر ساختمان-سازمان زیبا سازی شهرداری تهران به پیشنهاد شرکت‌های تبلیغاتی اقدام به نصب بیلبورد‌های تبلیغاتی در معابر پر تردد شمال پایتخت می‌کند.

پیاده راه های شمال شهر در تسخیر بیلبوردهای تبلیغاتی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، حمید موسوی شهردار منطقه 1 تهران درباره ساز و کار تبلیغات محیطی در این منطقه و گلایه بسیاری از شهروندان از نصب بیلبورد‌های تبلیغاتی در پیاده راه و اشغال این فضا گفت: اجرای هر گونه تبلیغات محیطی در سطح پایتخت بر عهده سازمان زیبا سازی شهرداری تهران است و شهرداری مناطق هیچگونه دخالتی در جای‌گذاری تابلو‌های تبلیغاتی در سطح معابر ندارند.

    شهردار منطقه 1 تهران با اشاره به تصاویر منتشر شده از جای‌گذاری تابلو‌های تبلیغاتی در محدوده ولنجک گفت: از زمان انتشار تصاویر جای‌گذاری برخی از تابلوهای تبلیغاتی در معابر به ویژه در محدوه ولنجک نامه‌ای را با همین موضوع برای آقای ضرغامی رئیس سازمان زیبا سازی شهرداری تهران نوشتم و گلایه‌های شهروندان را در آن مطرح کردم.

    موسوی ادامه داد: گلایه شهروندان به دلایل مختلفی چون نور، اندازه و اشغال پیاده راه است که ما تمام آن را به سازمان زیبا سازی منعکس کردیم.

    او تاکید کرد: بهسازی و جای گذاری مجدد تابلو‌های تبلیغاتی نیز در سطح معابر بر عهده سازمان زیبا سازی شهرداری تهران است.

    در همین باب حمید فرزام معاون تبلیغات و درآمد سازمان زیباسازی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سازوکار این معاونت در جایگذاری تابلو‌های تبلیغاتی، گفت: تصاویری در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد بیلبورد‌های تبلیغاتی در معابر سختی تردد شهروندان را موجب شده است.

    معاون تبلیغات و درآمد سازمان زیباسازی شهرداری تهران ادامه داد: نصب و جایگذاری بیلبورد‌هایی که تصاویر آن در فضای مجازی منتشر شد، مربوط به سال 90 و 91 است و باید اعلام کنم پس از انتشار تصاویر، ما در مدیریت شهری نسبت به اصلاح جایگذاری آن‌ها در معابر اقدام کردیم.

    فرزام در پاسخ به این سوال که نحوه انتخاب محل نصب بیلبورد‌های تبلیغاتی به چه شکل است، گفت: درباره جانمایی تابلو‌های تبلیغاتی در سطح پایتخت شرکت‌های تبلیغاتی پیشنهاد خود را مطرح می‌کنند که کدام معابر مشتری و رهگذر بیشتری دارد و سازمان زیباسازی شهرداری تهران نیز نسبت به پیشنهادهای آن‌ها به نصب بیلبورد‌های تبلیغاتی اقدام می‌کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو