مدیران خودروعصر اعتبار

معاون خدمات شهری منطقه ۱۱ شهرداری تهران خبرداد؛

مکاتبه حناچی با فرمانده ارتش برای تبدیل بخشی از دانشکده امام علی(ع) به بوستان

عصر ساختمان- خرد گفت: طی مکاتبه‌ای با ارتش درخواست کردیم ۳ هزار از فضای مشجر دانشکده امام علی (ع) ارتش تبدیل به بوستان شود.

مکاتبه حناچی با فرمانده ارتش برای تبدیل بخشی از دانشکده امام علی(ع) به بوستان
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، کوروش خرد معاون خدمات شهری منطقه 11 شهرداری تهران  گفت: طی مکاتبه‌ای که حناچی شهردار تهران با فرمانده ارتش کرده، درخواست شده تا 3 هزار متر از پادگان دانشکده امام علی(ع) ارتش که در ضلع شمال غربی میدان حُر قرار گرفته برای تبدیل به بوستان در اختیار شهرداری تهران قرار گیرد.

    معاون خدمات شهری منطقه 11 شهرداری تهران با بیان اینکه این بخش از پادگان از دوره قاجاریه به باغ شاه معروف بوده، اظهار کرد: این پادگان وسعت زیادی دارد، ولی درمورد  بخشی که دارای درخت است، درخواست همکاری شده است.
    خبرنگار: کاظمی/مکاتبه حناچی با فرمانده ارتش برای تبدیل بخشی از دانشکده امام علی به بوستان

    خرد با بیان اینکه شهرداری منطقه هم با ارتش مکاتباتی را انجام داده است، اظهار کرد: مدیران ارشد دانشکده موافقت شفاهی خود را اعلام کرده‌اند، اما هنوز خبری از موافقت امیرموسوی فرمانده ارتش نداریم.

    او خاطرنشان کرد: در حال حاضر مکاتبات صورت گرفته به امور نهاد‌های شهرداری ارجاع شده و آن‌ها به صورت بین‌سازمانی در حال پیگیری موضوع هستند.

    معاون خدمات شهری منطقه 11 شهرداری تهران، اظهار کرد: اگر به سرعت این فضا به ما واگذار شود تا 3 ماهه اول سال 99 آن را برای استفاده عموم مردم آماده می‌کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی