مدیران خودروعصر اعتبار

عضو شورای شهر تهران تذکر داد:

بی توجهی برخی سازمان ها نسبت به مرمت وتعمیر معابر پس از اتمام کار

عصر ساختمان- یک عضو شورای شهر تهران نسبت به عدم مرمت معابر پس از پایان فعالیت های عمرانی توسط اداره آب، برق و گاز تذکر داد.

بی توجهی برخی سازمان ها نسبت به مرمت وتعمیر معابر پس از اتمام کار
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از مهر، حجت نظری در جلسه علنی روز یکشنبه با بیان اینکه امروز هفدهم شهریورماه، روزی است که یادآور زنان و مردان شجاعی‌ است که در سال‌های پیش از پیروزی انقلاب در اقدامی شجاعانه در برابر ظلم و استبداد ایستادگی کردند و لازم می‌دانم یاد آنان را گرامی بدارم، گفت: در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی هستیم. قیامی که به الگویی برای مبارزات آزادی‌خواهانه بدل شده و می‌توان از آن درس ایستادگی در برابر ظلم و ظالم گرفت. امیدوارم همه ما حسینی باشیم و توان ایستادگی در برابر ظلم را بیابیم. ضمن تسلیت این ایام، از شهروندان و به‌خصوص عزاداران حسینی دعوت می‌کنم که به مساله مهم پسماند به‌جا مانده از ایستگاه‌های صلواتی و هیات‌ها و تکایا توجه داشته باشند و تا حد امکان، تلاش کنند تا به‌جای استفاده از ظروف یکبار مصرف پلاستیکی، از موارد تجزیه‌پذیر یا قابل شستشو استفاده کنند، چراکه پلاستیک معضلی جدی برای شهر و محیط‌زیست ماست.

    حجت نظری نسبت به بی‌توجهی برخی از سازمان‌ها و نهادها نظیر اداره آب، اداره برق و حتی سایر ارگان‌های خدماتی به حقوق شهروندان تذکر داد و افزود: طی یک ماه اخیر از چند نقطه از تهران، به‌ویژه از نقاط مرکزی شهر بازدید کرده و متوجه شدم که متولیان آب، برق، گاز و امثال آن، بعضا اقدام به حفاری و کنده‌کاری در سطح معابر کرده اما پس از پایان عملیات‌شان، اقدام به مرمت و تعمیر معبر نمی‌کنند.

    وی اضافه کرد: لازم است شهرداری تهران، مشخصا معاونت مالی و اقتصادی، ضمن اهتمام و جدیت بیشتر در الزام دیگر دستگاه‌ها به بازسازی و مرمت معابر حفاری شده، تعامل مناطق با دستگاه‌های خدماتی را تسهیل کند و امکان تهاترهایی که منجر به آسایش شهروندان می‌شود را فراهم سازد. از دستگاه‌های مربوطه نیز می‌خواهم که به منظور احترام به حقوق شهروندان، بلافاصله پس از اتمام عملیات نسبت به اصلاح معابر و بازگرداندن آن به حالت اولیه اقدام کنند. چراکه متاسفانه تعلل در این روند، سبب برخی از مشکلات نظیر تصادف و اخلال در رفت و آمد شهروندان شده و دشواری‌های زیادی را نیز برای معلولان ایجاد می‌کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار