مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان عنوان کرد:

۵۲۹ مدرسه زنجان، چشم‌انتظار مقاوم‌سازی

عصر ساختمان- مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان گفت: بیش از ۵۹۲ باب مدرسه در استان زنجان نیازمند مقاوم‌سازی است.

۵۲۹ مدرسه زنجان، چشم‌انتظار مقاوم‌سازی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایسنا ، جهانگیر صفری  اظهار کرد: در سال 85 برای همه فضاهای فیزیکی استان زنجان شناسنامه فنی صادر شده است که در این بررسی مشخص شد از 1600 مدرسه استان زنجان تعداد 512 مدرسه مقاوم و مابقی نیازمند مقاوم‌سازی بودند.

    این مسئول ادامه داد: در حال حاضر 592 باب مدرسه در استان زنجان نیازمند مقاوم‌سازی هستند که 890 میلیارد تومان اعتبار برای مقاوم‌سازی مدارس نیاز است.

    وی افزود: در حال حاضر 40 پروژه مدرسه‌سازی در استان زنجان آغاز شده که از این تعداد 25 پروژه شامل تخریب و مقاوم‌سازی آغاز و یا در دست اقدام است.

    صفری با اشاره به اینکه در سال 96 به میزان 39 میلیارد تومان اعتبار از محل تملک دارایی اخذ و هزینه شده است، تصریح کرد: این اعتبار در سال گذشته با افزایش 47 درصدی به 53 میلیارد تومان رسیده است.

    مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان با بیان اینکه در سال 1396 به میزان 10 میلیارد تومان اعتبارات ملی هزینه شده است، یادآور شد: این اعتبارات در سال گذشته به 38 میلیارد تومان رسیده که نشان از افزایش 280 درصدی اعتبارات ملی دارد.

    وی با اشاره به اینکه 2387 کلاس درس در قالب 587 مدرسه در استان زنجان استانداردسازی شده است، خاطرنشان کرد: سیستم گرمایشی 917 کلاس درس نیز باید در دستور کار قرار گیرد که نیازمند اعتبار 28 میلیارد تومان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی