مدیران خودروعصر اعتبار

قیمت «۳۳۸۰»

ویلای قسطی ماهی ۲۰۰ میلیون تومان!

عصر ساختمان- کسادی بازار خرید ‌و فروش ویلاهای میلیاردی در اطراف تهران سبب شده گزینه فروش اقساطی در فایل های فروش افزایش یابد.

ویلای قسطی ماهی ۲۰۰ میلیون تومان!
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از خبرآنلاین، شاید واژه قسط اینجا با تعریف عمومی قسط تفاوتی آشکار داشته باشد،چرا که اقساط این ویلاها در حالی ماهانه بین 50 تا 200 میلیون تومان است که سقف تسهیلات مسکن در کلان شهرها 200 میلیون تومان است .

    نگاهی به قیمت ویلاهای لوکس ترین و گران ترین منطقه ایران نشان می دهد که در طبیعت بکر لواسان برای خرید یک ویلای 500متری با پرداخت اقساط طولانی باید 3میلیارد ( هر متر مربع 6میلیون تومان) هزینه کنید.

    نکته جالب توجه اینکه فروشنده اقساط 12ماهه برای فروش ویلا تعیین کرده و خریدار باید یک سوم مبلغ را به صورت نقدی بپردازد که می شود به عبارتی یک میلیارد تومان باید در ابتدا پرداخت شود و 2میلیارد باقی مانده را به صورت ماهانه 166میلیون و 666 هزار تومان قسط بپردازد.

    این ویلا در ضد زلزله بوده و کاملا عایق حرارت است و دارای استخر آلاچیق و… است. نمای داخل و بیرون این ویلا 100درصد چوب بوده و دیوار دو جداره با عایق میانی پشم سنگ است.

    به گفته فروشنده قیمت 300 متر زمین با 150 متر بنا تریبلکس 3میلیارد تومان و قیمت زمین 500متری با 180متر بنا تریبلکس 5میلیارد تومان تعیین شده که برای خرید این ویلاها حداقل ماهانه 166میلیون و 666هزار تومان تا حداکثر حدود 284میلیون تومان باید تا 12 ماه قسط داد.

    فروش ویلای اقساطی

    یک ویلای 500متری با 150 متر بنای دوبلکس و دارای 3اتاق خواب به صورت اقساطی به فروش می رسد که قیمت یک میلیارد و 700میلیون تومان برای آن تعیین شده است.

    خریدار باید یک سوم این مبلغ یعنی بیش از 566میلیون را به صورت نقدی پرداخت کرده و یک میلیارد و 134میلیون باقی مانده را در اقساط 12 تا 18 ماهه، حداقل ماهانه 63میلیون تومان و حداکثر 94میلیون و 500هزار تومان بپردازد.

    یک ویلای 300 متری با 120متر زیر بنا و دارای 2اتاق خواب بعد از راحت آباد به قیمت یک میلیارد و 200میلیون تومان فروخته می شود که 400میلیون تومان این مبلغ به عنوان پیش پرداخت گرفته می شود و 800میلیون باقی مانده نیز در اقساط 12 تا 18 ماه باید پرداخت شود که برابر است با حداکثر بیش از 66میلیون تومان در ماه و حداقل 44میلیون تومان ماهانه.

    ویلای 500متری دارای 3اتاق خواب به قیمت 2میلیارد تومان برای فروش گذاشته شده است که اقساط آن نیز 12ماهه تعیین شده و این ویلا 8ماهه تحویل داده می شود.

    از ویژگی های این ویلا به مواردی نظیر همسایگی درون شهرک با هنرمندان بنام و ورزشکاران مطرح کشور اشاره شده که در مجموع 28واحد در قطعات 300 و 500 متری و بزرگتر برای فروش وجود دارد.

    گفتی است با جستجو در سایت های و در فضای مجازی می توان موارد بسیار عجیب تر و گران تر از این قیمت ها نیز مشاهده کرد که تقریبا 90 درصد مردم ایران حتی توان خرید 10 متر از آن را نیز ندارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار