مدیران خودروعصر اعتبار

اهداف کلیدی بودجه بندی گروه سرمایه گذاری مسکن برای سال ۹۸

عصر ساختمان- تولیدات واحدهای مسکونی، تجاری و اداری برای سال آینده گروه سرمایه گذاری مسکن با رشد حدود ۱۰ درصدی هدفگذاری شده است.

اهداف کلیدی بودجه بندی گروه سرمایه گذاری مسکن برای سال ۹۸
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از هیبنا، برنامه‌های سال آتی گروه سرمایه گذاری مسکن در قالب چند برنامه بودجه بندی، بازاریابی و فروش و حوزه مالی و منابع انسانی تعریف شده است.
    در حوزه اهداف کلیدی بودجه بندی شده برای سال مالی آتی، شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن از شرکت‌های توسعه گر زیرمجموعه بانک مسکن، با هدف شفاف سازی و انطباق حداکثری توانمندی‌ها و پتانسیل‌های شرکت‌های تابعه با شرایط بازار و چشم انداز صنعت، «برنامه و بودجه» سالانه را تدوین می کند.
    در بودجه مصوب شرکت‌های تابعه در استان‌ها برای سال 1398، ضمن تعیین اهداف تولید و فروش مطلوب برای هر یک از شرکت‌های ساختمانی، برنامه تامین منابع و برآورد مصارف شرکت‌ها انجام شده است و بر اساس آن، پیش بینی درآمد و سود و زیان شرکت تنظیم شده است.
    در همین راستا ایجاد تناسب میان تولید، فروش و سود مورد انتظار از شرکت‌ها مورد توجه قرار گرفته و برای حصول اطمینان از تحقق بودجه مصوب، فعالیت‌هایی در قالب برنامه‌های اقدام تعریف و به عنوان تکالیف گروه به شرکت‌های تابعه ابلاغ شده است.
    بر این اساس برای تقویت وضعیت تولید شرکت‌ها در سال 98، ضمن لحاظ کردن شرایط واقعی پروژه‌های موجود، هدفگذاری تولید منطبق با شرایط واقعی شرکت‌ها و پروژه‌ها در دستور کار قرار گرفت.
    با توجه به روان سازی عملیات تولید در پروژه‌های جدید، هدفگذاری تولید برای سال پیش رو با رشد حدود 10 درصدی انجام شده است. در این برنامه تمرکز تولید بر پروژه‌های جدید بوده و پیشرفت پروژه‌های قدیمی متناسب با سوابق تولید آن در نظر گرفته شده است.
    با این حال به رغم عدم تغییر قابل ملاحظه هدف فروش در سال 97، نسبت به دو سال گذشته، اختلاف عملکرد فروش با هدف مورد انتظار کمتر شده و در سال 97 تقریبا کل بودجه مصوب محقق شده است. همچنین هدفگذاری فروش در سال مالی 98 کاهش داشته است که این موضوع به دلیل تعهدات زیاد فروش در سال مالی 97 بوده که با جایگزینی پروژه های تکمیل شده توسط پروژه های جدید، تعداد واحدهای آماده عرضه در سال آینده به طور موقت با کاهش نسبی مواجه خواهد شد.
    این سیاست گروه سرمایه گذاری مبنی بر کاهش تعهدات فروش، برای اجرای تعهدات قبلی و تمرکز بر پروژه های فعلی است تا با نظارت عالیه احداث و تکمیل شوند.
    تقویت نظام کنترل کیفیت در سطح پروژه های گروه و پیاده سازی نظام تضمین کیفیت در شرکت های تابعه یکی از محورهای برنامه های گروه سرمایه گذاری مسکن برای سال آینده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار