مدیران خودروعصر اعتبار

قیمت اجاره مسکن و مغازه در همدان به شدت بالاست

عصر ساختمان- گازرانی در گفت‌وگو با ایسنا، با تأکید بر اینکه باید بازار را ساماندهی کنیم، اظهار کرد: امروز همه مسئولان کشور اذعان دارند که در جنگ اقتصادی قرار داریم و دشمن بازار را هدف گرفته است.

قیمت اجاره مسکن و مغازه در همدان به شدت بالاست
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایسنا، وی تصریح کرد: امروز جنگ ما در دل بازار است و نیاز به افرادی با روحیه جهادی و از خود گذشته در مدیریت این عرصه داریم.

    گازرانی با بیان اینکه در بازار گرانفروشی نداریم، افزود: کسب‌وکار به علت پایین بودن قدرت خرید مردم راکد است.

    وی با تأکید بر اینکه مسئولان باید کاری کنند که کالا در بازار به وفور باشد تا مردم احساس نگرانی نکنند، خاطرنشان کرد: مسئولان تنظیم بازار باید کالا را به تمام واحدهای صنفی بدهند و اینکه به چند فروشگاه داده شود باعث تحریک مردم و ایجاد صف‌های طولانی و هجوم خواهد شد.

    رئیس اتحادیه کیف و کفش چرم همدان با بیان اینکه در بازار کیف و کفش چرم 99 درصد کالاهای موجود در بازار ایرانی است، گفت: هیچ کمبودی در این بخش وجود ندارد اما به علت افزایش قیمت و در اولویت نبودن آن، برخی از واحدهای صنفی حتی یک فروش هم در طول روز ندارند.

    وی از تعطیلی برخی واحدهای صنفی در همدان خبر داد و اظهار کرد: به علت رکود در بازار و اجاره‌های بسیار سنگین تعدادی از واحدهای صنفی و کارگاه‌ها تعطیل شدند.

    گازرانی با انتقاد از عدم نظارت بر نرخ اجاره‌بهای مسکن و مغازه در همدان، گفت: قیمت اجاره مسکن و مغازه در همدان به شدت بالاست و هیچ نظارت و کنترلی بر آن وجود ندارد، در حالیکه باید فکری برای این موضوع کرد.

    عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف همدان با بیان اینکه امروز شغلی در ادارات دولتی و کارخانجات نداریم و مردم به سمت بازار هجوم می‌آورند، یادآور شد: امروز هر جوان پس از فارغ‌التحصیلی وارد بازار شده و بعد از مدتی از پس اجاره‌بهای سنگین بر نیامده و در نهایت ورشکست می‌شود، بنابراین لازم است دستگاه‌های نظارتی بر بحث اجاره‌بهای واحدهای صنفی ورود کنند و مبلغ پایه هر خیابان مشخص شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار