مدیران خودروعصر اعتبار

شعبه تخصصی رسیدگی به پرونده‌های زمین‌خواران در دادگستری استان بوشهر راه‌اندازی شد

عصر ساختمان:سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: با راه‌اندازی شعبه تخصصی رسیدگی به پرونده‌های زمین‌خواران اراضی ملی در دادگستری استان بوشهر مشکلات بنیاد مسکن در ساخت فضاهای مسکونی محرومان برطرف کرده است.

شعبه تخصصی رسیدگی به پرونده‌های زمین‌خواران در دادگستری استان بوشهر راه‌اندازی شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از تسنیم، حمید حیدری بریدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه ساخت مسکن محرومان از مهم‌ترین برنامه‌های  بنیاد مسکن است اظهار داشت: این نهاد در روستاهای استان بوشهر نسبت به ساخت مسکن اقدام می‌کند که در برخی روستاها زمین‌خواران  روند اجرایی فعالیت‌های این نهاد را با مشکل مواجه ساخته‌اند.

    وی با قدردانی از توجه رئیس کل دادگستری استان بوشهر در برخورد قانونی با متصرفان زمین ملی در روستاها و شهرهای استان بوشهر افزود: رئیس کل دادگستری استان بوشهر با تشکیل شعبه تخصصی در برخورد با زمین‌خواران اراضی ملی در روستاها مشکلات این نهاد در ساخت فضاهای مسکونی ویژه محرومان را برطرف کرده است.

    سرپرست بنیاد مسکن استان بوشهر از رفع تصرف 89 هکتار از اراضی ملی در حیطه اجرای طرح‌های بنیاد مسکن استان بوشهر خبرداد و تصریح کرد: دریکسال گذشته با تلاش رئیس کل دادگستری استان بوشهر 89.3 هکتار از اراضی ملی که در محل اجرای طرح‌های بنیاد مسکن استان بوده  رفع تصرف شده است.

    وی با اشاره به برخورد با زمین‌خواران در شهرستان عسلویه افزود: در این راستا با تلاش دادستان و رئیس دادگاه عسلویه 47 هکتار اراضی ملی در مناطق خره، بندو، مرو، سواحل و کنار خیمه از توابع شهرستان عسلویه  از دست سودجویان رفع تصرف شد.

    سرپرست بنیاد مسکن استان بوشهر با بیان اینکه برخی افراد سودجو به صورت غیرقانونی اقدام به سند سازی اراضی ملی در عسلویه کرده بودند تصریح کرد: با تلاش دادگستری شهرستان عسلویه بعد از بررسی و انجام اقدامات قضایی پس از 12 سال علاوه بر ابطال سند نسبت به رفع تصرف و خلع ید متصرفان اقدام شد.

    حیدری بریدی از رفع تصرف 40 هکتار زمین در جزیره شیف خبرداد و گفت: برای اجرای طرحهای بنیاد مسکن در جزیره شیف 40 هکتار از اراضی ملی در نظر گرفته شده بود که برخی افراد سودجو اقدام به سند سازی کردند که تاکنون با همکاری دادگستری استان بوشهر نسبت به رفع تصرف 30 هکتار آن اقدام شده است.

    وی رفع تصرف چهار هکتار اراضی ملی در محدوده باغان دشتی، چهار هکتار در بندر سیراف و چهار هکتار در روستای وحدت آباد دیر را از اقدامات انجام شده در برخورد با زمین‌خواری دانست.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو