مدیران خودروعصر اعتبار

تاکید استاندار یزد بر جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در استان

عصر ساختمان:استاندار یزد گفت: توسعه نامتوازن، بی انضباطی در مسکن و ساخت وسازهای های غیر مجاز از مشکلات حوزه مسکن استان است که باید با برنامه ریزی صحیح برطرف شود.

تاکید استاندار یزد بر جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در استان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایرنا، سید محمد میرمحمدی در نشست سرمایه گذاری استان افزود: مسئولان و مدیران استان باید به مسائل کلان توجه کنندو به دنبال ایده و راهکار موثرباشند و در این زمینه مشاوران دلسوز ومتخصص را دعوت و از تجربه آنها استفاده کنند.
    استانداریزد اظهار داشت : در این جلسات و گزارشات باید بدانیم در تحقق اهداف چقدر پیشرفت کرده ایم ویا به چه اندازه عقب افتاده ایم همچنین باید دلایل آن به صورت کامل بررسی و ارزیابی شود.
    وی اظهار کرد : باید از گزارشات کلی پرهیز شود تا همه مدیران بتوانند توجه بیشتری به روند کار داشته باشند و این گزارشات در تصمیم گیریهای آنها دخیل باشد .
    وی ادامه داد : همچنین این جلسات باید بستری برای رشد و پیشرفت در زمینه های مختلف باشد و با هدف و برنامه ارائه شود ، برنامه های سالانه مشخص شود و نقاط قوت وضعف هم عنوان گردد.
    میرمحمدی تصریح کرد: به عنوان مثال باید بدانیم دولت در زمینه مسکن مهر چه سیاستهایی دارد و افزایش قیمت زمین چه تاثیری بر توانایی افراد در ساخت مسکن دارد .
    استاندار یزد افزود: گاهی گران فروشی زمین به این معنی است که سایر موارد معطل می ماند و به عنوان مثال اگر میزان ساخت و ساز کاهش یابد، باید در نظر گرفته شود که به همان میزان اشتغال پایین می آید و مصالحی که باید به فروش برسد به فروش نمی رسد و این به ضرر دولت و مردم است.
    در این جلسه گزارشی از روند سرمایه گذاری صورت گرفته در حوزه راه ، مسکن و عمران شهری در طول برنامه پنجم توسعه اقتصادی، اجتماعی ، فرهنگی برای جذب سرمایه گذاری در استان ارائه شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو