مدیران خودروعصر اعتبار

فرماندار ترکمن:

ساخت و ساز غیرمجاز یکی از موانع اصلی توسعه ترکمن است

عصر ساختمان:فرماندار شهرستان ترکمن گفت: ساخت و ساز غیرمجاز به عنوان یکی از موانع اصلی توسعه شهرستان است.

ساخت و ساز غیرمجاز یکی از موانع اصلی توسعه ترکمن است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از فارس، عبدالحکیم فیروزی در نشست هماهنگی نشست هماهنگی همایش توسعه شهرستان ترکمن و شکوفایی اقتصاد مقاومتی بر پایه ایده‌های جوانان با اشاره به اینکه توسعه فرهنگی اولویت دارد، اظهار کرد: فرهنگ‌سازی پیش شرط هرگونه توسعه است.

    وی تصریح کرد: توسعه کمی کافی نیست و بلکه باید توسعه به طور متوازن صورت گیرد. اقدام ما در نخستین حرکت کار برای بستر فرهنگی جامعه باشد.

    فرماندار شهرستان ترکمن ساخت و ساز غیرمجاز را به عنوان یکی از موانع اصلی توسعه شهرستان دانست و بیان داشت: اینگونه ساخت و سازها باعث کاهش درآمد شهر و غیر فنی بودن ساختمان‌ها خواهد شد.

    فیروزی گفت: بنای کار ما در سال 1395 هم جلوگیری از تخلفات ساختمانی است.

    وی اضافه کرد: ظرفیت شهرستان‌ها باید شناسایی شود. جزیره آشوراده یک فرصت برجسته برای ماست که نگاه استانی و ملی پیگیر آن است ما باید ظرفیت حضور همگان را در شهرستان فراهم کنیم ضمن اینکه پیش شرط آن داشتن امکانات برای این حضور است.

    فیروزی همچنین خواستار رشد متوازن آحاد مردم شهرستان شد.

    معاون فرماندار شهرستان نیز در سخنانی دغدغه دوستان را قابل تقدیر و ستایش خواند و گفت: همه ما امیدوار هستیم که این شهرستان با توجه به ظرفیت و توانمندی‌هایی که دارد، یک روزی به جایگاه واقعی خود برسد.

    محمد شیرنگی افزود: این مهم به دست نمیاد جز اینکه افراد صاحب‌فکری چون شماها دغدغه‌مند و پیگیر باشید.

    شیرنگی اظهار کرد: اسکله و سواحل زیبا، بازارچه و جزیره آشوراده از جمله ظرفیت‌های این شهرستان در حوزه گردشگری است و این مواهب می‌توانند بستر رونق اقتصادی در منطقه را فراهم کند.

    شیرنگی افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه زیرساخت‌ها از جمله اقامتگاه‌ها و هتل را به عنوان پیش شرط اصلی گسترش گردشگری در منطقه برشمرد.

    در این نشست مفید اونق، وحید بهرامی، ایوب شفیعی و اسماعیل ایمر به عنوان مسئول کمیته‌ها و دکتر پورقاز به عنوان مشاور این همایش طی سخنانی در حوزه مرتبط با خود، تمرکز مسئولان روی طرح‌هایی که بر پایه ایده‌های جوانان است را خواستار شدند.

    شایان ذکر است همایش توسعه شهرستان ترکمن و شکوفایی اقتصاد مقاومتی بر پایه ایده‌های جوانان با برنامه‌ریزی حوزه مشاور جوان فرمانداری ترکمن برگزار خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو