مدیران خودروعصر اعتبار

یارمحمدیان در خصوص بیست و یکمین نمایشگاه صنعت ساختمان اصفهان گفت:

این رویداد تخصصی بذر امید را برای بهبود صنعت ساختمان در اصفهان کاشت

عصر ساختمان- پشتوانه بیست و یک ساله نمایشگاه صنعت ساختمان اصفهان و تداوم در برگزاری آن، مهمترین عاملی است که باعث موفقیت این نمایشگاه شده است.

این رویداد تخصصی بذر امید را برای بهبود صنعت ساختمان در اصفهان کاشت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان»، این رویداد تخصصی بذر امید را برای بهبود صنعت ساختمان در اصفهان کاشت و برای تداوم آن به‌طور یقین سال آینده تعداد غرفه‌داران و کیفیت نمایشگاه را افزایش خواهیم داد و برنامه های توسعه ای را عملیاتی خواهیم کرد. شرح کامل گفت و گوی عصر ساختمان با مدیرعامل شرکت نمایشگاهی اصفهان را در ادامه بخوانید:
    برگزاری چنین رویدادهایی چه میزان می‌تواند به افزایش ساخت و ساز در اصفهان کمک کند؟
    طبق روال گذشته امسال نیز  بیست و یکمین دوره نمایشگاه صنعت ساختمان در استان اصفهان برگزار شد. با توجه به شرایط نامساعد اقتصادی کشور و دوران تحریم که شاهد تلاطم نرخ ارز هستیم، گمانه زنی ها از عدم استقبال شرکت ها و کاهش بازدید کنندگان حکایت داشت، اما خوشبختانه این نمایشگاه با کیفیت بسیار خوبی با تعداد قابل قبولی شرکت کننده برگزار شد.
    پارامترهایی برای تشخیص یک نمایشگاه خوب وجود دارد که یکی از این پارامترها، برندهایی است که در نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند و خوشبختانه برندهای مطرح ساختمانی کشور در نمایشگاه بین المللی اصفهان حاضر شدند. یکی دیگر از فاکتورهای نمایشگاه خوب به حضور بازدیدکنندگان تخصصی مربوط می‌شود که تشنه اطلاعات غرفه داران و تولیدکنندگان هستند، همچنین دیگرعنصری که برکیفیت نمایشگاه می‌افزاید، غرفه‌سازی نمایشگاه است، امسال 70 درصد نمایشگاه بین‌المللی اصفهان غرفه‌سازی شده است، لازم به ذکر است نسبت به سال گذشته افزایش 10 درصدی داشته ایم.
    با توجه به برگزاری این نمایشگاه در شرایط سخت اقتصادی و دوران تحریم، کارشناسان زیادی معتقدند که این رویداد بین المللی در کشور بی نظیر است، چرا که هم اکنون بسیاری از نمایشگاه ها در کشور لغو شده است اما به لطف خدا و به همت فعالان اقتصادی و همکاران من در شرکت نمایشگاه‌ها، این نمایشگاه به خوبی برگزار شده و مصرف‌کنندگان و مراجعه‌کنندگان بهره کافی را از نمایشگاه برده‌اند.
    با توجه به اینکه صنعت ساختمان رونق دهنده و محرک اقتصاد کشور است و همچنین موجب ایجاد اشتغال زیادی در صنعت ساختمان کشور می‌شود امیدوارم ثبات ارزی در کشور بوجود آید و این نمایشگاه نیز توانسته باشد نقطه عطفی در توسعه صنعت ساخت و ساز و خارج کردن اقتصاد کشور از رکود و ایجاد اشتغال در کشور باشد. همچنین در صحبتی که با برخی از غرفه‌داران داشتم، بازخورد بسیار خوبی از نمایشگاه گرفتند و مذاکرات خیلی خوبی با مصرف‌کنندگان انجام داده‌ اند. امیدوارم در پایان نمایشگاه قراردادهای خوبی را منعقد کنند
    چه عواملی باعث برگزاری پر رونق این نمایشگاه از نظر شرکت‌کننده و بازدیدکننده بوده است؟
    همان‌طور که مستحضرید امسال بیست و یکمین دوره از نمایشگاه صنعت ساختمان در اصفهان برگزار شد، تداوم در برگزاری این نمایشگاه موجب ایجاد اطمینان در بین فعالان صنعت ساختمان شده است، به طوری‌که با حضور در این نمایشگاه می‌توانند مذاکرات و قراردادهای خوبی با مصرف‌کنندگان انجام دهند و بهره لازم را از این نمایشگاه ببرند. بنابراین پشتوانه بیست و یک ساله این رویداد تخصصی از مهمترین عواملی است که باعث موفقیت این نمایشگاه شده است، همچنین پیگیری‌های مجریان و همکاران من در شرکت نمایشگاه‌ها و بازاریابی موفقی که شرکت نمایشگاه‌ها برای حضور برندها داشتند نیز یکی دیگر از عوامل موفقیت این نمایشگاه بوده که امروز امید را در دل فعالان اقتصادی صنعت ساختمان ایجاد کرده است.

    برنامه‌های توسعه‌ای شرکت نمایشگاه‌های استان اصفهان  برای برگزاری این نمایشگاه در سال آینده چیست؟
    شرکت نمایشگاه‌های استان اصفهان تمام سعی خود را می‌کند تا سال به سال بهتر باشد و در جهت توسعه و رونق اقتصادی کشور گام‌های موثری بردارد. در نمایشگاه صنعت ساختمان سال آینده، به‌طور یقین تعداد غرفه‌داران و کیفیت نمایشگاه را افزایش خواهیم داد و چنانچه پروژه جدید نمایشگاهی در منطقه روشن‌دشت ایجاد شود، فضای گسترده‌تری را در اختیار خواهیم داشت که توسعه چند برابری را از منظر های مختلف شاهد خواهیم بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو