مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس اتاق تعاون ایران :

نمایشگاه صنعت ساختمان موجب کاهش قیمت تمام شده و افزایش تولید مسکن می شود

عصر ساختمان- رئیس اتاق تعاون ایران، ارتقای سطح کیفی محصولات تولیدی و فراهم کردن بستر دستیابی تولیدکنندگان به بازارهای صادراتی را از جمله اهداف برگزاری بیستمین نمایشگاه صنعت ساختمان عنوان کرد و برگزاری نمایشگاه را در افزایش تولید مسکن و کاهش قیمت تمام شده موثر دانست.

نمایشگاه صنعت ساختمان موجب کاهش قیمت تمام شده و افزایش تولید مسکن می شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، بهمن عبدالهی در حاشیه افتتاح بیستمین نمایشگاه صنعت ساختمان و نهمین نمایشگاه آسانسور، پله برقی، بالابرهاو قطعات و تجهیزات جانبی که با حضور وزیر راه و شهر سازی و سرپرست وزارت صمت برگزار شد، اظهار کرد:در نمایشگاه امسال بالغ بر 450 شرکت داخلی در حوزه های مختلف صنعت ساختمان مشارکت داشته و تعداد زیادی از نمایندگان شرکتهای خارجی که کشورهای آنها به دلیل محدودیت سفر امکان حضور نداشتند در نمایشگاه حضور پیدا کردند که با توجه به تنوع و گستردگی صنوف صنعت ساختمان این تعداد از نظر ما مثبت و قابل توجه بود.

    وی افزود: همچنین هیاتهای تجاری از کشورهای هدف صادراتی از جمله سوریه، ترکیه، عراق وافغانستان، عمان و امارات و تولید کنندگان، کنشگران، تعاونگران و فعالان صنعت ساختمان کشور با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی شرکت کرده اند.

    رئیس اتاق تعاون ایران با اشاره به رشد کمی و کیفی بیستمین نمایشگاه صنعت ساختمان اظهار کرد:در بحث برگزاری و افتتاح اولویت اول ما رعایت پروتکلهای بهداشتی و حضور کنترل شده و با فاصله اجتماعی حاضرین بود و با تمهیداتی که در این خصوص اتاق تعاون به عنوان مجری برگزاری نمایشگاه پیش بینی کرده بود تیم پزشکی و غربالگری استقرار یافت تا بازدیدکنندگان با سهولت بهتری از نمایشگاه بازدید کنند.

    عبدالهی افزود: مساله بعد حضور متخصصین امر در نمایشگاه امسال است و بازدید به صورت عمومی نیست بلکه متخصصان صنعت ساختمان می توانند در نمایشگاه حضور پیدا کنند و باقی علاقمندان از طریق فضای مجازی و اینترنت می توانند از پخش آنلاین نمایشگاه استفاده کنند.

    وی در پاسخ به سوال ایسنا در خصوص تاثیر برگزاری نمایشگاه در کنترل قیمتها در بازار مسکن به ویژه مصالح ساختمانی اظهار کرد: از برگزاری نمایشگاه امسال سه هدف را دنبال می کنیم ؛ اول معرفی تولیدات صنعتی کشور تا تولیدکنندگان فرصت عرضه محصولات و توانمندیهای خود را داشته باشند.دوم بحث مارکتینگ و بازاریابی و فروش محصولات چه در حوزه بازارهای داخلی چه خارجی و بین المللی که با توجه به شعار جهش تولید و تاکید بر توسعه صادرات هدف مهمی برای ما در سال جاری محسوب می شود و باید زمینه برای دستیابی تولیدکنندگان به بازارهای جهانی و صادراتی را فراهم‌کنیم.

    رئیس اتاق تعاون ایران ادامه داد: سومین هدف ما بررسی و کمک به ارتقای سطح کیفی محصولات تولیدی کشور است.تولید محصول یک بحث و کیفی بودن آن بحث دیگری است که باید توامان دیده شود لذا تولیدکنندگان با عرضه محصولات و رقابت با یکدیگر در سطح افزایش کیفی محصولات خود می توانند اهتمام داشته باشند.

    به گفته عبدالهی برگزاری این نمایشگاه در حوزه مسکن می تواند به تسهیل تامین نیازمندیهای تولیدکنندگان و افزایش تولید مسکن و کاهش قیمت تمام شده آن کمک کند.

    وی در پاسخ با سوال دیگر ایسنا در خصوص آغاز ساخت مسکن کارگری در شهرکهای صنعتی گفت: مقدمات اولیه انجام شده و به خوبی پیش رفته و از ماه آینده کار را با جدیت شروع خواهیم کرد.

    رئیساتاق تعاون در پایان از حضور بیش از 40 شرکت تعاونی فعال در حوزه مسکن و مصالح ساختمانی در این نمایشگاه خبر داد.

    به گزارش ایسنا بیستمین نمایشگاه صنعت ساختمان به همت اتاق تعاون ایران از امروز لغایت یکشنبه 23 شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی دایر خواهد بود.

    تحقق شعار "جهش تولید" و معرفی فرصت ها،توانمندی ها و پتانسیل های موجود در صنعت ساختمان ، لزوم رونق اقتصادی و توسعه‌ کسب و کار در شرایط رکود حاکم بر بخش مسکن، استفاده از ظرفیت‌ها،دانش و توان داخلی در برآوردن نیازهای داخلی در شرایط سخت تحریم و اتکابه دانش بومی سازی شده با معرفی آخرین دستاوردهای داخلی از اهداف برگزاری بیستمین نمایشگاه صنعت ساختمان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار