مدیران خودروعصر اعتبار

بنای غیر مجاز محدوده جاده محمد شهر منطقه ۹ کرج رفع آثار شد

عصر ساختمان:سرپرست منطقه ۹ شهرداری کرج از تخریب بنای غیرمجاز در حال ساخت واقع در محدوده جاده محمد شهر این منطقه خبر داد.

بنای غیر مجاز محدوده جاده محمد شهر منطقه ۹ کرج رفع آثار شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، حسین عطایی از تخریب یک بنای غیر مجاز در حال ساخت واقع در چمن 1 جاده محمد شهر خبر داد و گفت: تخریب این بنا در منطقه 9 شهرداری کرج با هدف صیانت از حقوق شهروندی صورت می گیرد.

    سرپرست منطقه 9 شهرداری کرج اظهار داشت: بر این اساس با اخذ حکم قضایی و طی عملیاتی ضربتی بنایی غیرمجاز که در مرحله آهن کشی بود، با هوشیاری مامورین کنترل نظارت منطقه رفع آثار شد.

    عطایی بیان کرد: این بنای غیراصولی در حال ساخت، پس از شناسایی توسط حوزه کنترل و نظارت منطقه 9 شهرداری کرج و با توجه به تاکید دادستانی کرج مبنی بر جلوگیری از اینگونه ساخت و سازهای بدون پروانه و غیر مجاز تخریب شد.

    این مسئول، یادآور شد: با هرگونه ساخت و ساز بدون پروانه و مجوز در سطح منطقه 9 شهرداری کرج با جدیت برخورد می شود؛ زیرا این ساخت های غیر اصولی علاوه بر آسیب جدی به سیمای شهری، به دلیل فقدان استحکام بنا مشکلاتی از جمله به خطر افتادن جان و سرمایه افراد را نیز به همراه دارند.

    وی، پیشگیری از ساخت و ساز های غیر مجاز را به عنوان اولویت مهمی در دستور کار مدیریت شهری کرج دانست و افزود: ضمن برخورد با سازندگان ساخت های غیر اصولی هرگونه پیشامد ناشی از این ساخت ها متوجه صاحبان بنا می باشد.

    سرپرست منطقه 9 شهرداری کرج در بخشی دیگر از سخنان خود به دریافت مشاوره از شهرداریها قبل از هرگونه معامله زمین و مسکن اشاره کرد و گفت: هر فرد قبل از انجام معامله با دریافت استعلام از شهرداری منطقه مورد نظر می تواند نسبت به غیر مجاز یا مجاز بودن ملک اطمینان حاصل نماید وش از بروز مشکلات در آینده پیشگیری کند.

    عطایی اضافه کرد: در منطقه 9 شهرداری کرج، جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز و فاقد پروانه با شتاب و حساسیت بالایی از سوی حوزه خدمات شهری و مدیریت کنترل نظارت منطقه پیگیری می شود و برخورد با متخلفان ساخت و سازهای بدون پروانه از مهمترین اقدامات این حوزه می باشد.

    این مسئول در ادامه با تاکید بر رعایت اصول فنی و ایمنی در ساخت و سازهای شهری، عنوان کرد: این مهم از جمله مسائلی است که مسؤلان ذیربط بر انجام آن در سطح منطقه تاکید دارند و تحقق این مهم از جمله اولویت هایی می باشد که در دستور کار واحد کنترل نظارت قرار گرفته است.

    وی در پایان، تخلف ساختمانی را نقض قوانین و ضوابط شهرسازی، فنی و ایمنی دانست و عنوان کرد: به هر گونه ساخت و سازی که فاقد مجوز کتبی از شهرداری باشد بنای فاقد پروانه گفته می شود که این موضوع با جدیت از سوی شهرداری و مسؤلان شهری پیگیری می شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار