مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل عمران اندیشه:

فرآیند معاملات ثانویه مسکن مهر فراهم شد

عصر ساختمان- مدیرعامل شرکت عمران اندیشه با اعلام آماده شدن فرآیند معاملات ثانویه مسکن مهر این شهر، گفت: خریدار و فروشنده برای معامله واحد مسکن مهر باید به شرکت عمران مراجعه کنند چراکه احتمال فروش این واحدها در آن واحد به ۱۰ نفر هم وجود دارد.

فرآیند معاملات ثانویه مسکن مهر فراهم شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، محمد آئینی با اشاره به جدیدترین وضعیت پروژه‌های مسکن مهر شهر اندیشه، اظهار کرد: از مجموع 3093 مسکن مهر اندیشه در قالب 14 پروژه، توانستیم حدود 11 پروژه را به مرحله نهایی برسانیم  و در دهه فجر با حضور مسئولان این واحدها را افتتاح کردیم.

    وی با بیان این‌که در واقع 2300 واحد افتتاح شد، تصریح کرد: دو پروژه باقیمانده شامل حدود 700 واحد است؛ یک پروژه 288 واحدی و یک پروژه 432 واحدی. نیمی از واحدهای پروژه 432 واحدی خود مالک است یعنی 216 واحد 99 ساله است و در مجموع کل واحدهای 99 ساله حدود 504 واحد است.

    وی با بیان این‌که این دو، پروژه‌های مسئله‌دار مسکن مهر در اندیشه بوده است، افزود:‌ در زمان ورود بنده به شرکت عمران (اواخر سال 92) این پروژه‌ها به دلایلی مختلفی متوقف بودند، سازنده این پروژه‌ها کار رها کرده و رفته بود که با پیگیری‌های خیلی زیاد سازنده جدیدی برای تکمیل واحدهای مذکور انتخاب شد.

    وی با یادآوری این‌که این پروژه‌ها روی پیشرفت 20 درصدی متوقف شده بودند، بیان کرد: یکی دیگر از مشکلات این دو پروژه این بود که متقاضیان در پرداخت دچار مشکل بوده و آنرا پرداخت نمی‌کردند، خوشبختانه با تلاش فراوان این پروژه‌ها راه افتادند. پروژه 288 واحدی اقدم در مراحل نهایی کار است و بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم تا دو ماه آینده به اتمام می‌رسد.

    مدیرعامل شرکت عمران اندیشه با بیان این‌که پروژه هسا روی پیشرفت حدود 74 درصد است، گفت:‌تلاش می‌کنیم در نیمه اول این پروژه‌ها را تکمیل و تحویل متقاضیان دهیم.

    آئینی با اشاره به خرید و فروش واحدهای مسکن مهر بیان کرد: امکان معاملات ثانویه این واحدها در شرکت عمران فراهم شده و می‌تواند خرید و فروش از طریق ما انجام شود.

    وی با بیان این‌که خیلی ها به صورت غیررسمی در بنگاه‌های املاک اقدام به خرید و فروش واحدهای مسکن مهر می‌کنند، افزود:‌این ها رسمیتی ندارد و توتصیه می‌کنیم که مردم این کار را نکنند. خریدار باید مطمئن شود که این واحدها به 10 نفر فروخته نشده و برای این کار باید به شرکت عمران شهر اندیشه مراجعه کند.

    وی با ابزار این‌که شرکت عمران اندیشه اطلاعات صاحب اصلی واحد مسکن مهر را در اختیار دارد، اظهار کرد: در حال طراحی فرآیند معاملات ثانویه هستیم که با ابلاغ بخشنامه‌های آن به‌زودی عملیاتی می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی