مدیران خودروعصر اعتبار

پرونده مسکن مهر در شهر جدید "اندیشه" به پایان رسید

عصر ساختمان- مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه گفت:در شهر جدید اندیشه هیچ واحد مسکن مهر باقیمانده‌ای وجود ندارد و با مشارکت بخش خصوصی تا ابتدای سال آینده ۲ هزار واحد نهضت ملی آغاز خواهد شد.

پرونده مسکن مهر در شهر جدید "اندیشه" به پایان رسید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از مهر، مهدی مسلم‌خانی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه با اشاره به اینکه در شهر جدید اندیشه هیچ واحد مسکن مهر باقیمانده‌ای وجود ندارد، توضیح داد: با توجه به محدودیت زمین که در شهر جدید اندیشه وجود داشت، پروژه‌های اجرا شده در این شهر در قالب مشارکت با بخش خصوصی در حال اجراست.

    مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه با بیان اینکه برنامه حال حاضر این شهر برای اجرای نهضت ملی مسکن حدود 3 هزار واحد در قالب مشارکت با بخشی خصوصی است، ادامه داد: در حال حاضر 981 واحد نهضت ملی مسکن در هفته‌های گذشته با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد و برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا 900 واحد دیگر که در مراحل پیشرفت فیزیکی مناسبی قرار دارند در خردادماه سال آتی به بهره‌برداری برسد. در مشارکت با بخش خصوصی تا ابتدای سال آینده 2 هزار واحد دیگر آغاز خواهد شد.

    وی تصریح کرد: شهر جدید اندیشه در مجموع 3 هزار واحد مسکن مهر داشت که تمامی آنها در سال‌های گذشته افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید و هم اکنون در شهر جدید اندیشه واحد مسکن مهر باقیمانده‌ای وجود ندارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی