مدیران خودروعصر اعتبار

دولت از احکام برنامه ششم در تعیین تکلیف پروژه‌ها عقب است

وجود ۴ تا ۵ هزار پروژه ورزشی نیمه‌تمام در کشور

عصر ساختمان-عضو هیات رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس با یادآوری وجود ۴ تا ۵ هزار پروژه ورزشی نیمه‌تمام، افزود: دولت در تکمیل پروژه‌های ورزشی و فرهنگی نیمه‌تمام از برنامه ششم عقب است.

وجود ۴ تا ۵ هزار پروژه ورزشی نیمه‌تمام در کشور
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایسنا ، علیرضا ابراهیمی   با یادآوری وجود 4 تا 5 هزار پروژه ورزشی نیمه تمام در کشور، گفت: راهی جز واگذاری پروژه‌های ورزشی نیمه تمام به بخش خصوصی در شرایط فعلی وجود ندارد.

    نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خلاء قانونی برای تکمیل پروژه‌های ورزشی نیمه تمام وجود ندارد، گفت: مجلس در بودجه 97 ضوابط واگذاری طرح‌های نیمه تمام و جدید را به بخش خصوصی مشخص کرد بنابراین دولت باید با فراهم آوردن زمینه حضور بخش خصوصی و تسریع در روند اتمام پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام، جهش مناسبی در تعیین تکلیف این پروژه‌ها داشته باشد.

    وی با تاکید بر اینکه برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی باید نیازها و اولویت‌ها مشخص شود، افزود: با توجه به شرایط بحرانی اقتصادی موجود، روند کند اتمام پروژه‌های ورزشی ناتمام ادامه‌دار است.

    این نماینده مردم در مجلس دهم، ادامه داد: البته حمایت دولت از بخش خصوصی می‌تواند در به سرانجام رسیدن پروژه‌های نیمه‌تمام موثر باشد.

    ابراهیمی کمبود بودجه و عدم اجرای قانون را در عدم تعیین تکلیف طرح‌های ورزشی نیمه‌تمام موثر دانست و گفت: ورزش مقوله‌ای مهم در تامین شادابی و نشاط جوانان است و احداث و ساخت اماکن ورزشی می‌تواند تاثیر و نقش مهمی در این رابطه داشته باشد.

    نماینده مردم آزادشهر در مجلس دهم با تاکید بر اینکه باید تلاش وافری برای استانداردسازی فضاهای ورزشی داشته باشیم، تصریح کرد: توسعه اماکن ورزشی می‌تواند نقشی مهم در کاهش آسیب‌های اجتماعی داشته باشد.

    عضو هیات رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه در تکمیل پروژه‌های ورزشی و فرهنگی نیمه‌تمام از برنامه ششم عقب هستیم و اگر دولت گامی جدی در این مسیر برندارد به هیچ وجه اهداف برنامه ششم محقق نمی‌شود./

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو