مدیران خودروعصر اعتبار

واگذاری ۱۶۶ قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت

عصر ساختمان- معاون وزیر راه و شهرسازی از آغاز ساخت ۳هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید خبر داد و گفت: روند اجراو کلید پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سراسر کشور در حال پیشرفت است

واگذاری ۱۶۶ قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ سعید غفوری دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی و رئیس هیئت مدیره و سرپرست شرکت عمران شهر‌های جدید از  اهدای 166 قرارداد واگذاری زمین به متقاضیان مشمول طرح جوانی جمعیت در شهر جدید امیرکبیر خبر داد و گفت:  در این راستا افرادی که متقاضی مساحتی بیشتر از بر 200 مترمربع بودند ضمن پرداخت ما به تفاوت قیمت در نظر گرفته موفق به اخذ قرارداد خود شدند.

    او  توضیح داد: همچنین قرارداد واگذاری 199 قطعه زمین ساخت انفرادی مسکن در این شهرجدید به متقاضیان اهدا شد که به دنبال آن متقاضیان از تاریخ انعقاد قرارداد به مدت سه ماه فرصت اخذ جواز و تا 2 سال فرصت ساخت واحد مسکونی خود را دارند.

    معاون وزیر راه و شهرسازی  اظهار کرد:  همچنین  54 واحد ویلایی نهضت ملی افتتاح و عملیات اجرایی مدرسه 12 کلاسه با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان، پارک کودک به وسعت 3 هزار متر مربع، خط انتقال پساب تصفیه خانه فاضلاب به مخزن 500 مترمکعبی و همچنین ساخت 3 هزار و 200 واحد مسکونی نهضت ملی مسکن آغاز شد.

    رئیس دفتر بازرسی و نماینده ویژه رئیس جمهور  اظهار کرد: یکی از شعار‌های رئیس جمهور در ابتدای دولت تولید یک میلیون مسکن در سال بود که خوشبختانه برخی از استان‌ها در این طرح موفق بوده و به میزان پیش بینی شده تحقق بخشیدند.

    وی اضافه کرد: مهم‌ترین بخش در ساخت مسکن، تامین زمین بوده که در برخی از استان‌ها که مشکل جدی تامین زمین دارند طی تفاهمنامه‌هایی با نیرو‌های مسلح، دانشگاه‌ها و ... در صدد رفع این مشکل اقدام شده است.

    رئیس دفتر بازرسی و نماینده ویژه رئیس جمهور تصریح کرد: عمدتا در شهر‌های کوچک و روستا‌ها به جز برخی از مناطق شمالی که محدودیت زمین دارند مشکل مسکن و تامین زمین وجود ندارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی