مدیران خودروعصر اعتبار

۳۰۰ واحد مسکن به مددجویان زلزله‌زده تحویل داده می‌شود

عصر ساختمان- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه از احداث ۲ هزار و ۷۰۰ واحد مسکن برای مددجویان زلزله‌زده کمیته امداد در استان خبر داد و گفت: ۳۰۰ واحد آن طی هفته آینده تحویل داده می‌شود.

۳۰۰ واحد مسکن به مددجویان زلزله‌زده تحویل داده می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، حسین خدرویسی با اشاره به جمعیت 161 هزار نفری مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، اظهار داشت: این تعداد در قالب 74 هزار و 78 خانوار زیر پوشش قرار دارند.

    وی افزود: از مجموع این تعداد خانوار زیر پوشش، 40 هزار خانوار سرپرست زن دارند و این یعنی در 60 درصد خانوارهای تحت پوشش زنان سرپرست خانوار هستند.

    مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین از جمعیت زیر پوشش کمیته امداد 20 هزار دختر بالای 40 سال بازمانده از ازدواج داریم.

    خدرویسی به درآمدهای کمیته امداد اشاره کرد و افزود: در حالی ماهانه از محل صدقات، زکات و نذورات کمتر از 500 میلیون تومان درآمد داریم که از طرف دیگر هزینه‌های ما به بیش از 30 میلیارد تومان در ماه می‌رسد.

    مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با تاکید بر لزوم ساخت 5 هزار و 300 واحد مددجویان در مناطق زلزله‌زده، گفت: در حال حاضر ساخت 2 هزار و 700 واحد شروع شده که 300 واحد آن هفته آینده با حضور رئیس کمیته امداد کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

    وی از اختصاص مبلغ 12 میلیون تومان کمک بلاعوض به خانوارهای روستایی زیر پوشش کمیته امداد در مناطق زلزله‌زده خبر داد و افزود: همچنین 15 میلیون تومان کمک بلاعوض به خانوارهای شهری تحت پوشش در مناطق زلزله‌زده پرداخت می‌شود.

    خدرویسی در ادامه مبلغ زکات جمع‌آوری شده در استان طی سال گذشته را 13 میلیارد و 300 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: تعهد سال گذشته استان 7 میلیارد و 300 میلیون تومان بود که با اقدامات انجام شده در زمینه فرهنگ‌سازی پرداخت زکات بیش از 13 میلیارد تومان زکات در سطح استان جمع‌آوری شد و این یعنی تقریبا 2 برابر تعهد سال گذشته ما محقق شد.

    مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه افزود: تعهد امسال استان نیز 9 میلیارد و 400 میلیون تومان است که امیدواریم امسال هم بتوانیم بیش از تعهد خود جمع‌آوری زکات داشته باشیم.

    وی با اشاره به وجود یک‌هزار و 986 عامل زکات در سطح استان، گفت: همچنین 348 مبلغ در سطح استان در خصوص فرهنگ‌سازی پرداخت زکات فعالیت دارند.

    انتهای پیام/پ

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو