مدیران خودروعصر اعتبار

لزوم توجه به شاخص های زیست محیطی برای احداث ساختمان در پایتخت

عصر ساختمان:رئیس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با بیان اینکه ساختمان ها با نزدیک شدن به شاخص های زیست محیطی می توانند منبع آلودگی نباشند گفت: شاخص های زیست محیطی در احداث ساختمان ها رعایت شود.

لزوم توجه به شاخص های زیست محیطی برای احداث ساختمان در پایتخت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایرنا، محمد مهدی گلمکانی روز دوشنبه در نشست خبری رونمایی از ساختمان های دوستدار محیط زیست با بیان اینکه ساختمان با مصرف بیش از حد انرژی آلاینده ها را انتشار می دهند گفت: در صورت بومی سازی مدل ساختمان های دوستدار محیط زیست امکان پذیر است.
    وی تصریح کرد: واحدهای ساختمانی معمولی نیز با اقدامات کوچک برای ساماندهی پسماند یا مصرف انرژی آلایندگی ها را به حداقل برسانند.
    وی با بیان اینکه نیاز امروز شهر تهران جلوگیری از انتشار آلایندگی ها است اظهار کرد: ساختمان های دوستدار محیط زیست در مصرف انرژی و تولید پسماند نوآوری داشته اند و می توانند بسیاری از مشکلات آلایندگی پایتخت را حل کنند.
    وی خاطر نشان کرد: با فرهنگ سازی می توانیم مسئولیت شهروندی و حس مشارکت مردم را افزایش داده و در نتیجه کاهش آلایندگی ها را برای پایتخت ایجاد کنیم.
    گلمکانی با بیان اینکه همراهی مردم می تواند ما را به اهداف برساند تاکید کرد: اگر شاخص ها به صورت قانون باشد همراهی مردم را در پی خواهد داشت.
    وی اظهار کرد: رئیس ستاد محیط زیست افزود: مدل ایرانی می تواند شرایط را بهبود بخشد و الگوها را منطبق با شرایط محیطی پایتخت پیش ببرد.
    وی با اشاره به رتبه بندی ساختمان های دوستدار محیط زیست گفت: لوح طلایی، نقره، برنز برای نصب در ورودی ساختمان به رتبه اول تا سوم و رتبه چهارم لوحی برای نصب در داخل ساختمان و در نهایت رتبه پنجم لوح تقدیر اهدا می شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی