مدیران خودروعصر اعتبار

سرپرست مسکن و ساختمان راه و شهرسازی گلستان:

۲۹۰۲ نفر در آزمون ورود به حرفه مهندسی اردیبهشت ماه شرکت می‌کنند

عصر ساختمان- سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی گلستان گفت: دو هزار و ۹۰۲ نفر در آزمون ورود به حرفه مهندسی، کاردان‌های فنی و تعیین صلاحیت معماران تجربی در اردیبهشت امسال شرکت می‌کنند.

۲۹۰۲ نفر در آزمون ورود به حرفه مهندسی اردیبهشت ماه شرکت می‌کنند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از وزارت راه و شهرسازی، اسدالله پناه یزدان  افزود: آزمون ورود به حرفه مهندسان با تعداد 572 نفر زن و دو هزار و 330 نفر مرد همزمان با سراسر کشور طی روزهای پنجشنبه 20 و جمعه 21 اردیبهشت ماه در دو حوزه دانشگاه منابع طبیعی پردیس (میدان بسیج) گرگان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبد برگزار می‌شود.

    به گفته وی، آزمون روز پنجشنبه 20 اردیبهشت در دو نوبت صبح از ساعت 9 الی 12 در رشته‌های عمران (نظارت)، معماری (نظارت)، شهرسازی، ترافیک و نقشه‌برداری در بخش مهندسان و کلیه رشته‌های هفت‌گانه در بخش کاردان‌های فنی ساختمان آزمون عصر آن هم از ساعت 15 الی 17/30 در رشته‌های معماری (اجرا)، عمران (اجرا)، مکانیک (نظارت) برق (نظارت) برگزار می‌شود.

    پناه یزدان ادامه داد: آزمون صبح جمعه 21 اردیبهشت هم از ساعت 9 الی 13 در رشته‌های عمران (محاسبات)، مکانیک (طراحی) و برق (طراحی) در بخش مهندسان و تعیین صلاحیت در بخش معماران تجربی و آزمون طراحی معماری در بخش مهندسان نیز در همین روز از ساعت 9 الی 17 عصر برگزار خواهد شد.

    وی اضافه کرد: ورود داوطلبان به جلسه آزمون بدون کارت شناسایی آزمون و کارت معتبر عکس‌دار حتی با تأیید ثبت‌نام آزمون مجاز نیست.

    سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان اظهار کرد: داوطلبان به منظور رفع نقص در تاریخ 19 و 97/2/20 با در دست داشتن پرینت کارت شناسایی آزمون و برگه ثبت‌نام و کارت شناسایی عکس‌دار به آدرس اعلام شده در لینک کارت ورود به جلسه، مراجعه و اقدام به رفع نقص کارت آزمون کنند.

    وی، ساعات مراجعه به باجه رفع نقص را طی روزهای چهارشنبه 19 و پنجشنبه 20 اردیبهشت از ساعت 8 الی 12 و 13 الی 16 اعلام کرد.

    پناه یزدان هدف از برگزاری این دوره از آزمون را، اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی در رشته‌های عمران، معماری، برق، مکانیک و نقشه‌برداری، شهرسازی و ترافیک در پایه 3 بیان کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو