مدیران خودروعصر اعتبار

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد:

جامعه مهندسی با ساخت ۴۰۰ هزار مسکن وارد صنعت ساخت و ساز می‌شود

عصر ساختمان- وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در سال‌های ۹۸ و ۹۹ می‌تواند ظرفیت‌ نیروهای بسیجی در احداث این واحدها استفاده کرد، گفت: با احداث این واحدها فرصت مغتنمی خواهد بود تا از ۵۰۰ هزار مهندس استفاده کنیم.

جامعه مهندسی با ساخت ۴۰۰ هزار مسکن وارد صنعت ساخت و ساز می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از فارس، محمد اسلامی امروز در مراسم گرامیداشت روز مهندس که به همت پایگاه مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی برگزار شد با اشاره به اینکه نیازمند آن هستیم تا با تلاش و کار جهادی نشان دهیم نظام جمهوری اسلامی بیش از گذشته توان مقاومت و پایداری دارد، اظهارداشت: مهمترین هدف دشمن ناتوان جلوه دادن ایران است، چرا که رفتار دشمن با گذشته قابل مقایسه نیست.

    اسلامی با بیان اینکه مهمترین خروجی تحریم این است که شرایط عادی، شفاف و استاندارد به جریان عدم کارایی انتقال یابد، گفت: تمام تلاش استکبار برای نشان دادن عدم مشروعیت نظام به جایی نخواهد رسید، چرا که به هیچ وجه نمی‌توانند مشروعیت نظام را زیر سوال ببرند.

    وزیر راه و شهرسازی نقش بسیج در ایجاد اعتماد عمومی و سازندگی کشور را بسیار پر اهمیت خواند و گفت: مأموریت‌های سازمان بسیج محرومیت‌زدایی از جامعه است و در این راستا براساس تأکیدات مقام معظم رهبری ایجاد تحرک جدی در باز آفرینی شهری و ریشه کن کردن حاشیه‌نشینی در دستور جدی وزارتخانه است.

    به گفته وی در حال حاضر 4 نفر از معاونان وزارت راه و شهرسازی در سیستان و بلوچستان هستند که یکی از استان‌های پایلوت ما برای مهار حاشیه نشینی و عملیاتی کردن طرح بازآفرینی شهری حضور دارند.

    وی با بیان اینکه بسیج می‌تواند در استان‌های سیستان و بلوچستان و خوزستان وارد شود و ما از آن استقبال و حمایت می‌کنیم، گفت: در شرایط رکود و تحریم سهمی که برای برون رفت از تحریم در دستور کار داریم احداث 4 هزار واحد مسکونی در سال‌های 98 و 99 و اتمام باقیمانده مسکن مهر است.

    وی ادامه داد: این برنامه فرصت مغتنمی است تا 500 هزار مهندس فعال در کشور در صنعت ساخت و ساز وارد و فعال شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار