مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر کل املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم در گفت و گو با پایگاه خبری عصر ساختمان:

منطقه آزاد قشم در کانون توجه سرمایه گذاری

عصر ساختمان-این سازمان که وظیفه جذب سرمایه گذار برای سرمایه گذاری در بخش مسکن در جزیره زیبای قشم را بر عهده دارد در سومین نمایشگاه املاک و مستغلات در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران حضور بهم رسانده است.

منطقه آزاد قشم در کانون توجه سرمایه گذاری
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان »، مدیر املاک و مستغلات منطقه آزاد قشم این منطقه را از نظر پتانسیل سرمایه گذاری یکی از بهترین گزینه ها دانست و گفت: مدتی است دلایل بسیاری از جمله آب و هوا و آرامشی که در قشم وجود دارد ذهن ساکنین کلانشهر ها را درگیر مهاجرت به جزایر خلیج فارس کرده است که این امر نیازمند برنامه ریزی برای تامین محل سکونت و خدمت رسانی به این افراد است. سازمان املاک و مستغلات قشم برای ایجاد زیر ساخت ها و توسعه مناطق مسکونی  وتجاری در این جزیره زیبا است.

    وی بهره گیری از مشاوره صحیح را پیش از سرمایه گذاری توصیه کرد و ادامه داد: اداره کل املاک و مستغلات به تمام زمین ها و مالکان آنها آشنایی کامل دارد و با مشاورین مجرب و آگاه آماده ارائه هرگونه مشاوره در بحث سرمایه گذاری در این حوزه حساس است، زیرا این سازمان وظیفه معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری را بر عهده دارد که مشاوره به سرمایه گذاران بخشی از آن محسوب میشود.
    شرقی رکودی که بازار کشور را فراگرفته است را رو به پایان دانست و افزود: بعد از دوران پساتحریم و اجرایی شدن برجام، منطقه آزاد قشم در کانون توجه قرار گرفته است و فرصت های سرمایه گذاری خارجی و داخلی زیادی در این منطقه به وجود آمده است.
    ما در سازمان تمام ظرفیت های سرمایه گذاری در جزیره را تقسیم بندی کردیم و به صورت مجزا هر بخش را که قابلیت سرمایه گذاری در آن بخش وجود دارد را موشکافانه و اصولی بررسی کرده ایم و زمین های مربوط به آن مبحث را مشخص کرده ایم. لازم به ذکر است این طرح و برنامه ریزی منطبق با طرح جامعی است که شرکت سویکو که یک شرکت بسیار با تجربه بین المللی است انجام داده است.
    مردم باید واقعیت های موجود در جزیره قشم را ببینند، او با بیان این مطلب ادامه داد: جزیره قشم و تنگه هرمز از بهترین و مهمترین مناطق کشور از نظر موقعیت جغرافیایی و گردشگری به شمار می رود و باید نگاه ویژه تری به این بخش از کشور داشت. وی ادامه داد: قشم قطب شیلات کشور است و انواع ماهی ها و آبزیان گوناگون در خلیج فارس وجود دارد که میتواند محل مناسبی برای سرمایه گذاری باشد. از نظر نفت و انرژی نیزمیتواند سرمایه های زیادی را از داخل و خارج کشور جذب کند. آب و هوا و امکانات رفاهی گوناگون صنعت گردشگری را پر رونق خواهد کرد.
    این مدیر با تجربه روان سازی کردن قوانین را از مهمترین اقدامات مسئولین برشمرد و ادامه داد: باید با شفاف کردن تفسیر ها قوانین را به بیان ساده مطرح کنیم تا برای همه قابل درک باشد. او در پایان به ماده 112 مصوبه هیئت وزیران در باب مناطق آزاد که حقوق وتکالیف دستگاه های دولتی رو به سازمان های مناطق آزاد تفویض میکند اشاره کردو گفت: اگر این مصوبه اجرا شود بیش از هشتاد درصد مشکلات مناطق آزاد حل می شود و منطقه ای بسیار پر رونق تر و آباد تر خواهیم داشت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان ( http://telegram.me/asresakhteman ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو