مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد

بهره‌برداری ۹ هتل جدید در قشم تا پایان امسال

ساخت چهار هتل ۵ و ۴ ستاره در جزیره

عصر ساختمان- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: ۹ هتل جدید با ظرفیت ۸۱۰ تخت تا پیش از آغاز تعطیلات نوروز ۹۵ در جزیره قشم به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری ۹ هتل جدید در قشم تا پایان امسال
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، عبدالجواد کمالی با اشاره به بهره‌برداری 9 هتل جدید در قشم تا پایان امسال اظهار داشت: این تعداد هتل هم‌اکنون در مرحله تجهیز است و پیش‌بینی می‌شود همزمان با آئین‌های ویژه 22 بهمن افتتاح و به بهره‌برداری برسد.

    وی ادامه داد: هتل 5 ستاره سورینت قشم با 108 اتاق 2 و 3 تخته و 36 ویلا هم به احتمال زیاد تا پایان امسال وارد چرخه پذیرش میهمانان خواهد شد و هتل 5 ستاره معراج و دو هتل 4 ستاره هانی و هما نیز که مراحل ساخت آن‌ها تا پایان امسال به اتمام می‌رسد در کل با ظرفیت 850 مسافر سال آینده به ظرفیت حوزه هتلینگ قشم اضافه می‌شوند.

    مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: هم‌اکنون 36 هتل با چهار هزار و 791 تخت، 16 هتل آپارتمان با 870 تخت، 19 میهمانپذیر با 753 تخت و چهار پانسیون با 71 تخت میزبان میهمانان جزیره قشم هستند.

    به گفته وی، با بهره‌برداری از 9 هتل جدید و چهار هتل در حال ساخت در قشم، شمار تخت‌های پذیرش میهمان در این جزیره به هشت هزار و 145 تخت افزایش خواهد یافت.

    کمالی با اعلام اینکه جزیره قشم به‌واسطه ظرفیت های مهم گردشگری در طول سال میزبان چند میلیون مسافر از اقصی نقاط ایران و جهان است، ساخت هتل‌های مدرن برای ارتقای سطح سفرها به این جزیره زیبا را بسیار مهم و ضروری دانست.

    جزیره قشم با یک هزار و 500 کیلومتر مربع وسعت و حدود 120 هزار نفر جمعیت با داشتن طولانی‌ترین غار نمکی جهان، جنگل‌های زیبای دریایی حرا، جزایر ناز، خلیج دلفین‌ها، موزه ژئوپارک قشم با بیش از 3 هزار گونه از جانوران تاکسیدرمی شده، دره ستاره‌ها، غارهای خوربس، دره چاهکوه، دره تندیس‌ها، سایت تخم گذاری لاک‌پشت‌های پوزه‌عقابی در شیب دراز، قلاع پرتغالی‌ها، طیف وسیعی از خاک‌های رنگی جزیره هرمز، ماسه‌های نقره‌ای هنگام، آهوان زیبایی هرمز و هنگام، سواحل زیبا، آب و هوای کاملا بهاری قشم در دو فصل سرد، بارانی و برفی پائیز و زمستان کشورمان، بازار مناسب خرید و دهها ظرفیت دیگر همه ساله میزبان چند میلیون مسافری است که از سه مسیر هوایی، زمینی و دریایی به این جزیره در جنوب ایران سفر می‌کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو