مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم:

فعالیت مشاوران املاک و نمایشگاه داران اتومبیل قشم ساماندهی می شود

عصر ساختمان- مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم از اعطای کد رهگیری به مشاوران املاک و نمایشگاه داران اتومبیل منطقه با هدف ساماندهی این شغل ها خبر داد.

فعالیت مشاوران املاک و نمایشگاه داران اتومبیل قشم ساماندهی می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، حسین اشرفی افزود: شفاف سازی فعالیت مشاوران املاک و جلوگیری از فعالیت واحدهای بدون مجوز بخشی از اهداف این طرح است.
    وی با بیان اینکه در مرحله نخست اجرای این طرح، واحدهای نمونه به کد رهگیری مجهز می شوند، ادامه داد: این واگذاری با نظر مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم به عنوان رئیس و مسئول واحد کسب و پیشه، شهردار قشم به عنوان دبیر این کمیته و دیگر اعضا انجام می شود.
    مدیر بازرگانی و اصناف منطقه آزاد قشم، گفت: در آینده نزدیک معاملاتی که بدون کدرهگیری در مشاوران املاک انجام شود به هیچ عنوان در مراجع مربوطه ثبت نمی شود و تمام دفاتر مشاوران املاک قشم باید برای دریافت کد رهگیری به مراجع قانونی منطقه مراجعه کنند.
    وی با اشاره به اینکه در طرح ساماندهی مشاوران املاک، تمام فعالیت های انجام شده این واحدها از طریق رایانه در سامانه ای به ثبت می رسد، از ساکنان منطقه آزاد قشم درخواست کرد که از معامه کردن در دفاتر فاقد کد رهگیری خودداری شود.
    اشرفی از فراهم شدن‎ امکان استعلام و ثبت شناسنامه کسبه، امکان ردیابی تمام قراردادها با کد رهگیری، امکان ثبت و استعلام مشخصه های املاک مورد نظر در مشاوران املاک با کد پستی و شماره پلاک، به عنوان بخشی دیگری از مزیت های اجرای این طرح یاد کرد.
    جلسه مربوط به اعطای کد رهگیری به فعالان صنف مشاوران املاک قشم با حضور نماینده دادستان شهرستان و جمعی از مدیران سازمان منطقه آزاد، اداره ها و نهادها در سالن شورای اسلامی شهر قشم برگزار شد.
    از مجموع بیش از 200 پروانه دفتر مشاور املاک در شهر قشم، 40 مورد توسط مدیریت بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد با برگزاری دوره های مختلف آموزشی برای فعالان این صنف صادر شده است و مابقی فعالان این حوزه پروانه کسب خود را از طریق شهرداری دریافت کرده اند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو