مدیران خودروعصر اعتبار

سایت مسکن مهر کوزو پردیس تعطیل شد

عصر ساختمان- متقاضیان مسکن مهر از تعطیل شدن سایت کوزو (فاز ۱۱) پردیس و بلاتکلیفی واحدهای آماده تحویل خود خبر می‌دهند.

سایت مسکن مهر کوزو پردیس تعطیل شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، برخی متقاضیان مسکن مهر فاز 11 پردیس از بلاتکلیفی در تحویل واحدهای خود خبر می‌دهند که قرار بوده پس از طی روال معمول به آنها واگذار شود. یکی از متقاضیان طرح مهر در این‌باره به تسنیم، گفت: دیروز برای رسیدگی به وضعیت واحد مسکن مهر به همراه تعدادی از متقاضیان بهپردیس رفتیم که شرکت عمران اعلام کرد کارگاه مسکن مهر کوزو تعطیل شده است.

    وی با بیان این‌که با یادآوری این‌که سه سال است که قسط واحد مسکن مهر را می‌پردازم، تصریح کرد:‌ این در حالی است که هنوز واحد مذکور را تحویل نگرفته‌ام و ماهانه حدود 300 هزار تومان قسط پرداخت می‌کنم.

    وی بیان کرد:‌سال گذشته شرکت عمران پردیس به متقاضیان اعلام کرد حدود 12 میلیون تومان برای تحویل واحد واریز کنند که این کار را انجام دادیم، اما متاسفان امروز می‌گویند کوزو رفته است.

    وی ادامه داد: شرکت عمران می‌گوید اختلاف با شرکت ترکیه‌ای کوزو را از داوری بین المللی پیگیری خواهیم کرد.

    این متقاضی مسکن مهر با اشاره به این‌که تاکنون حدود 40 میلیون تومان (39 میلیون و 750 هزار تومان) را با مصیبت تهیه و برای مسکن مهر پرداخت کرده است، گفت: پس از واریز 12 میلیون تومان به ما  نامه تحویل کلید و قرارداد 5 برگی را دادند، اما هنوز موفق نشده‌ایم واحد خود را تحویل بگیریم.

    پیگیر‌ی ها از مدیران و مسئولان ذی‌ربط از جمله قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در خصوص مشکل جدید متقاضیان مهر بی نتیجه ماند.

    گفته می‌شود مدیرعامل شرکت کوزو از ایران خارج شده و برادر وی در حال مذاکره با شرکت عمران پردیس برای برطرف کردن مشکلات تحویل واحدهای مسکن مهر است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی