مدیران خودروعصر اعتبار

یک شب اقامت در کیش چقدر هزینه دارد؟

عصر ساختمان- جزیره کیش از جمله مناطق تفریحی کشور است که به دلیل شرایط آب و هوایی و امکانات تفریحی مورد استقبال مسافران نوروزی قرار می‌گیرد.

یک شب اقامت در کیش چقدر هزینه دارد؟
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از میزان، به دنبال سلسله گزارش‌های میزان از قیمت هتل در شهر‌های مختلف در این دوره تصمیم به بررسی قیمت هتل در جزیره کیش را داریم.

    بررسی‌های میدانی میزان از هتل‌های این شهر نشان دهنده آن است که در یک هتل پنج ستاره این شهر قیمت اتاق دو تخته رو به دریا با یک سرویس اضافه یک میلیون و 30 هزار تومان برای هر شب، اتاق دو تخته رو به جزیره یک میلیون تومان، اتاق سه تخته رو به دریا با یک سرویس اضافه یک میلیون و 370 هزار تومان، سه تخته رو به جزیره با شرایط مشابه یک میلیون و 340 هزار تومان است.

    سوئیت یک خوابه رو به دریا با ظرفیت 4 نفر و با 2 سرویس اضافه شبی یک میلیون و 730 هزار تومان، سوئیت دو خوابه رو به دریا با ظرفیت 4 نفر و یک سرویس اضافه دو میلیون و 30 هزار تومان برای هر شب قیمت گذاری شده است.

    برای هتل چهار ستاره‌ای واقع در این شهر یک اتاق دو تخته دبل ویلایی و دو تخته توئین ویلایی به قیمت 665 هزار تومان، دو تخته دبل و توئین هتلی به قیمت 715 هزار تومان، سه تخته ویلایی 820 هزار تومان و چهار تخته ویلایی به ارزش 960 هزار تومان اجاره داده می‌شود.

    در یک هتل سه ستاره اتاق دو تخته دبل و توئین 430 هزار تومان، اتاق سه تخته 530 هزار تومان و اتاق چهار تخته 630 هزار تومان و اتاق پنج تخته به قیمت 730 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

    در یک هتل دو ستاره اتاق دو تخته 505 هزار تومان، اتاق سه تخته 685 هزار تومان، اتاق چهارتخته 865 هزار تومان و اتاق پنج تخته به ارزش یک میلیون و 45 هزار تومان اجاره داده می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی