مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر عامل شرکت نوسازی عباس آباد خبر داد

بازدید ۱ میلیون گردشگر از اراضی عباس آباد در روزهای نخست سال

عصر ساختمان- مدیر عامل شرکت نوسازی عباس آباد از بازدید حدود یک میلیون نفر گردشگر از اراضی عباس آباد در روزهای نخست سال خبر داد.

بازدید ۱ میلیون گردشگر از اراضی عباس آباد در روزهای نخست سال
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، سید محمد حسین حجازی مدیر عامل شرکت نوسازی عباس آباد در با اشاره به رویکردهای اصلی شرکت گفت: عقلانیت در محتوا و بهره برداری نخستین رویکرد ما در سال 1397 است. عقلانیت در محتوا یکی از دغدغه های بسیار جدی عباس آباد در سال جدید است و این عقلانیت باید با سند مفهومی اراضی عباس آباد سنخیت و تطابق داشته باشد.
    وی روحیه خدمت به شهروندان با رویکرد امید و نشاط شهروندی را دومین دغدغه منطقه فرهنگی گردشگری عباس آباد دانست و افزود: مهمترین دغدغه و اهتمام ما می تواند و می باید روحیه خدمت به شهروندان با رویکرد امید و نشاط شهروندی باشد تا بتوانیم با بیشترین کیفیت و بهره وری به خدمت رسانی به شهروندان و گردشگران داخلی و خارجی بپردازیم.
    مدیر عامل شرکت نوسازی عباس آباد رونق گردشگری شبانه را از مهم ترین اولویت های سال 1397 شرکت معرفی و اظهار کرد: با توجه به ظرفیت ویژه منطقه فرهنگی-گردشگری عباس آباد، تمام تلاش ما این است تا در سال جدید امکان رونق گردشگری شبانه را فراهم آوریم. البته برای تحقق گردشگری شبانه که در دنیا حرفی برای گفتن دارد، نیاز به تمهیدات خاص و بهره گیری از نظر کارشناسان متخصص این حوزه هستیم.
    حجازی با اشاره به واگذاری مدیریت بوستان طالقانی از شهرداری منطقه 3 به شرکت نوسازی اراضی عباس آباد در روزهای پایانی سال 96 گفت: بوستان طالقانی یکی از بوستان های مطرح شهر است و بستر آن می تواند در خدمت گردشگری شهری و اجرای ویژه برنامه های فرهنگی قرار بگیرد.
    مدیر عامل شرکت نوسازی اراضی عباس آباد افزود: جشنواره نوروزی در 2 بخش نمایشگاهی و صحنه‌ای برگزار می شود. بخش نمایشگاهی به عرضه سوغات و صنایع دستی اختصاص دارد و از ساعت 10 صبح تا 24 پذیرای گردشگران است. بخش مربوط به استیج نیز با اجرای برنامه های شاد و مفرح از ساعت 20 تا 22 میزبان برنامه های کودکانه و خانواده محور است.
    حجازی با تاکید بر حضور گسترده گردشگران در اراضی عباس آباد در ایام نوروز گفت: در 3 روز نخست تعطیلات نوروزی حدود یک میلیون گردشگر از اراضی عباس آباد بازدید کردند و انتظار می رود در روزهای آتی این تعداد چند برابر افزایش پیدا کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو