مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس بنیاد مسکن خبر داد؛

آغاز عملیات احداث ۱۱ هزار واحد در مناطق بافت فرسوده تهران

عصر ساختمان- رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: ۱۱ هزار و ۲۳۰ واحد مسکن در مناطق بافت فرسوده شهر تهران احداث و عملیاتی می‌شود.

آغاز عملیات احداث ۱۱ هزار واحد در مناطق بافت فرسوده تهران
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از مهر، اکبر نیکزاد  ، اظهار کرد: با توافق انجام شده با شهردار تهران و با هدف نوسازی بافت فرسوده این واحدها به سرعت اجرایی شده و زمینه برای اسکان مناسب متقاضیان مهیا می‌شود.

    وی با بیان اینکه 110 هزار واحد مسکن در شهرهای مختلف کشور به همت بنیاد مسکن در حال اجراست، گفت: بنیاد مسکن در طرح نهضت ملی ورود پیدا کرده و آماده ارائه خدمات فنی و مهندسی و عمرانی و آبادانی است.

    رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از روستاها به عنوان پایگاه تولید و اعتلای فرهنگ غنی کشور یاد کرد و افزود: در مجموع 68 هزار روستا در کشور داریم که جمعیتی بالای 10 خانوار دارند که هر یک از این روستاها می‌تواند پایگاهی عظیم برای اعتلای جمهوری اسلامی ایران باشد.

    نیکزاد بیان کرد: ما در این روستاها نظیر شهرها آسفالت معابر و کوچه‌ها، عقب نشینی ها و حفظ کاربری‌ها را به صورت دقیق انجام می‌دهیم.

    وی به ظرفیت بنیاد مسکن به عنوان نهاد انقلابی اشاره و تصریح کرد: در کنار ساخت مسکن و عمران و آبادانی روستاها این نهاد در تکمیل خط چهار متروی تهران نیز ورود پیدا کرده تا این پروژه را به سرانجام برساند.

    رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: شهردار تهران مقرر شده در قبال اجرای این پروژه‌ها زمین و پروانه ساخت را در اختیار این نهاد انقلابی قرار دهد.

    مشارکت بنیاد مسکن در تکمیل بزرگراه پارس آباد و ساخت مسکن در اردبیل

    نیکزاد ادامه داد: بنیاد مسکن در استان اردبیل ساخت و تکمیل بزرگراه پارس آباد به سربند را به عنوان اولویت اصلی قرار داده و در این استان نیز به ازای اجرای این پروژه‌ها در حال معاوضه زمین و ملک در قبال پروژه اجرایی هستیم.

    وی اظهار کرد: در شهر اردبیل نیز قرار است بنیاد مسکن در آماده سازی یک هزار هکتار زمین برای احداث مسکن در طرح نهضت ملی مشارکت کند تا این پروژه نیز آماده تکمیل و بهره برداری شود.

    بهره گیری از ظرفیت 2 هزار دستگاه ماشین آلات بنیاد مسکن در کشور

    رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: مردم از مسئولان انتظار دارند تا سرپناه آنها تأمین شود و ما نیز مأموریت خطیری را در این حوزه برعهده داریم و تلاش می‌کنیم در شهرهای مختلف در ساخت نهضت ملی مسکن مشارکت کنیم.

    نیکزاد به ظرفیت 2 هزار دستگاه ماشین آلات بنیاد مسکن در کشور اشاره کرد و گفت: از این ظرفیت در ساخت مسکن و توسعه عمران شهرها و روستاها بهره خواهیم گرفت.

    وی در مورد آخرین وضعیت مشارکت بنیاد مسکن در احداث کمربندی سوم اردبیل نیز بیان کرد: احداث این پروژه با توجه به شرایط ترافیکی شهر اردبیل در اولویت برنامه‌های مسئولان است و ما نیز آماده مشارکت در تکمیل این کمربندی هستیم.

    رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: علاوه بر فوریت اجرای این پروژه در ساخت بزرگراه اردبیل – سرچم نیز ورود کردیم و حتی در مسیر تونل‌ها نیز آمادگی داریم تا طرح مناسبی را ارائه کنیم تا هر چه سریع‌تر این بزرگراه به سرانجام برسد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار