مدیران خودروعصر اعتبار

ثبت نام ۴۰ هزار نفر در طرح توانمند سازی محلات

عصر ساختمان- رئیس ستاد توانمند سازی محلات گفت: در طرح نوسازی و توانمند سازی محلات ۴۰ هزار نفر ثبت‌ نام کرده اند که زمان تحویل این واحدها مشخص است.

ثبت نام ۴۰ هزار نفر در طرح توانمند سازی محلات
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمدی گفت :  دو راه حل برای  رفع مشکل مسکن در کشور وجود  دارد که درصورت رفع این مشکلات می توانیم بازار مسکن را تقویت  کنیم و دیگر نیازی به راهکار مسکن در سال آینده نیست.

    به گفته رئیس ستاد توانمند سازی محلات کم برخودار، ساخت  300 هزار واحد مسکونی در  قالب تفاهم نامه  با وزارت راه وشهرسازی و بانک مسکن منعقد شده که همین امر خود  زمینه ساز تقویت بازار مسکن می شود.  وزیر راه وشهرسازی  اعلام کرده که با تمام قوت پروژه های نهضت ملی مسکن را اجرا  می کند و تاکنون هم اقدامات خوبی انجام داده است  اما زمان تحویل و قیمت تمام شده را اعلام نمی کنند.

    محمدی بیان کرد:  پروژه های  توانمند سازی محلات  فرق با نهضت ملی مسکن دارد و  آن این است که  هر مستأجری که سه سال است در محل زندگی میکند بیاید و ثبت نام کند و شرط ما فقط سه سال زندگی در مسکن است  اما  متاسفانه در نهضت ملی مسکن  زمان تحویل را مشخص نمی کند و قیمت تمام شده را اعلام نمی کند اما میزان وام و زمین  مشخص است.

    او گفت:  در طرح توانمند سازی محلات  زمان ساخت و اتمام آن مشخص است  ما تعاونی ساخت و مصرف تولید نمی‌کنیم. ما اکنون چهل و چهار هزار نفر ثبت نامی داریم که اینها از پنجاه میلیون تومان تا پانصد میلیون تومان قابلیت پرداخت آورده  دارند.

    او افزود:  نباید اول تولید مسکن کنیم بعد دنبال متقاضی باشیم این کار اشتباهی است که در مسکن مهر اتفاق افتاد و نباید در مسکن ملی اتفاق بیافتد. ما اکنون میتوانیم این کار را راحت انجام دهیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی