مدیران خودروعصر اعتبار

پیشرفت چشمگیر ایران در صنعت تاسیسات گرمایشی؛

"پاکمن" پیشرو در استاندارد و شناسنامه کالا

عصر ساختمان- شرکت پاکمن یکی دیگر از شرکت‌های پیشگام درصنعت تاسیسات در ایران است که از سال ۱۳۵۴ با همکاری ۵ نفر از فارغ‌التحصیلان رشته مکانیک دانشکده فنی دانشگاه تهران تاسیس شد و پس از چند سال با مدیریت مهندس «‌قربانعلی میرزازاده» به کار خود ادامه داد.

"پاکمن" پیشرو در استاندارد و شناسنامه کالا
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان»، کارخانه اصفهان شرکت پاکمن در حال حاضر از پیشرفته‌ترین تجهیزات و تکنولوژی‌های ساخت انواع تجهیزات صنعتی در زمینه تولید دیگ بخار، دیگ آبگرم، دیگ چگالشی، هیتر روغن داغ، مخازن تحت فشار، دی اریتور و... مشغول به فعالیت است‌. این شرکت جزو معدود شرکت‌هایی است که دارای دفتر خدمات 24 ساعته است. کارخانه‌های دیگر این شرکت نیز در تهران و در شهرک صنعتی منظریه  فعالیت دارد. پاکمن یکی از اعضای وندور لیست‌های شرکت نفت و شرکت مپنا است که در چندین پروژه نفتی و نیروگاهی بزرگ کشور حضور پر رنگی داشته است. آنچه که شرکت پاکمن را از سایر شرکت‌های خدمات فنی و مهندسی متمایز ساخته، توجه فراوان به کیفیت کالای تولیدی و خدمات ارائه شده است. هیچ دستگاهی در شرکت پاکمن بدون استاندارد و شناسنامه ساخته نمی‌شود و این شرکت دارای سیستم کاملا مجزا از قسمت قطعه سازی تا تکمیل است.

    «محمدی»مدیر روابط عمومی شرکت پاکمن که در بحث تاسیسات گرمایشی شرکت فعالیت دارد، در گفت‌وگو با خبرنگار ساختمان فردا درباره این شرکت اظهار کرد: «این شرکت حدود 41 سال پیش با همت 5 نفر از فارغ‌التحصیلان دانشگاه تهران تاسیس شد. پاکمن جزو  تولید‌کنندگان داخلی بوده و مواد اولیه فولادی مورد نیاز و نیز برخی از تجهیزات جانبی را از شرکت‌های دیگر اعم از داخلی یا خارجی تامین می‌کند. همچنین یکی از آخرین دستگاه‌های ساخته شده شرکت پاکمن، مشعل بوده که تحت عنوان نام تجاری رادمن تجاری شده است و دارای سیستمی خاص است. یکی از مسائل مهم در تولیدات ما حفظ محیط زیست با کاهش آلایندگی است.  هم تکنولوژی ساخت مشعل و هم دستگاه‌های چگالشی، به نحوی است که با وجود هزینه ساخت اولیه گران‌تر، در اکثر موارد و با در نظر گرفتن آینده، صرفه اقتصادی بیشتری برای مشتری داشته و هم آلایندگی را به حداقل می‌رساند چرا که سوخت آن قابل کنترل و کم‌مصرف است.  این در حالی است  که در مدل‌های سنتی نمی‌توان بر این موضوع بسیار مهم کنترلی داشت.»

    مدیر روابط عمومی شرکت پاکمن در پایان خواستار حمایت از تولیدکننده‌ها شد و تاکید کرد: «چرا وقتی ما در کشور خودمان می‌توانیم محصولی را تولید ‌کنیم، دقیقا مشابه همان محصول را از کشور‌های دیگر با قیمتی بالاتر وارد می‌کنیم، این حمایت نکردن از تولیدکننده داخلی است. بسیاری از مدیران در وزارتخانه‌ها‌ی مرتبط باید این حمایت‌ها را پوشش دهندو باید این اطمینان را به تولیدکننده بدهند که وقتی شما مسئولیت صنایع بزرگ را به عهده دارید باید به همان نسبت مورد حمایت قرار بگیرید. دیگر اینکه در حال حاضر، در بازار نقدینگی وجود ندارد و بسیاری از قراردادهایی که نوشته می‌شود در مرحله پرداخت پول دچار مشکل می‌شوند.  یکی دوسال اخیر صنعت کشور با مشکلات زیادی مواجه شده است و امید‌واریم که سال آینده مشکلات رفع شود.»

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو