مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:

واگذاری ۵۰ هزار مسکن مهر نیمه‌کاره به کمیته امداد

عصر ساختمان- لاریجانی در جشن توانمندسازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) قم، عنوان کرد: با پیشنهاد مهندس فتاح ۵۰ هزار مسکن‌های مهر نیمه کاره در اختیار کمیته امداد قرار گرفته است و حالا خیرین می‌توانند با تکمیل این واحدها ۵۰ هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد را زودتر صاحب خانه کنند.

واگذاری ۵۰ هزار مسکن مهر نیمه‌کاره به کمیته امداد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، علی لاریجانی امروز در جشن توانمندسازی 1300 خانواده تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم، با محوریت اشتغال مسکن و آموزش، با بیان اینکه کمیته امداد در مسیر درستی حرکت می کند، عنوان کرد: کمیته امداد یکی از نهادهایی است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی با نیت خالص تاسیس شد.

    نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مرحوم عسگراولادی از نظر سابقه انقلابی و خلوص نیت از شخصیت های نادر در کشور ما بود، افزود: وی خیلی دردمندانه مسائل کشور را بررسی و دنبال می کرد، سرپرستی که حضرت امام(ره) برای کمیته امداد انتخاب کردند خیلی وجود ارزشمندی بود و این وجود تاثیرگذار شد بر نسلی که در کمیته امداد شکل گرفت.

    وی گفت: امروز مهندس فتاح در کمیته امداد همین راه را با حسن نیت دنبال می کند و از نیک سرشتی مرحوم عسگراولادی بهره‌مند است.

    رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمک‌های گسترده و فراوان خیرین قمی گفت: کمیته امداد کمک کند خیرین سایر استان‌ها از قم الگو بگیرند.

    وی اظهار داشت: با توجه به اینکه قم اساس و بنیان یک شهر بین المللی اسلامی است، لازم است به امور مستضعفین با نگاه ویژهای پرداخته شود.

    لاریجانی به اعطای تسهیلات قرض الحسنه جهت توانمندسازی به مددجویان کمیته امداد اشاره کرد و گفت: این امر یکی از کارهای خوبی بود که شکل گرفت و به خوبی در کمیته امداد دنبال می شود، با این فعالیت افراد تحت پوشش صاحب فن و حرفه و درآمد شده‌اند.

    نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: سمت گیری نظام اسلامی به سمت مستضعفین است و یکی از جاهایی که این امر را تحقق می بخشد کمیته امداد و بهترین کار که می شود دنبال کرد ایجاد اشتغال برای این قشر است.

    وی ادامه داد: با پیشنهاد مهندس فتاح مبنی بر در اختیار قرار دادن مسکن های مهر نیمه کاره به کمیته امداد برای افراد تحت پوشش؛ 50 هزار از این واحدها در اختیار کمیته امداد قرار گرفته است و حالا خیرین می توانند وارد میدان شوند و با تکمیل این واحدها 50 هزار خانواده که مسکن ندارند را زودتر صاحب خانه کنند.

    رئیس مجلس شورای اسلامی یکی از کارهای مهم دیگر را پرداخت مستمری مقبول به خانواده های تحت پوشش عنوان و اظهار کرد: با تصویب مبلغ 7000 میلیارد در سال 97 این مهم محقق شد و در سال گذشته پرداخت مورد قبولی برای مددجویان شکل گرفت.

    وی با بیان اینکه هرچه منابع به سمت اشتغال زایی برود هم برای فرد و هم کشور بهتر است، اضافه کرد: می توان در بودجه سال آینده اختیاری برای کمیته امداد دید که منابع را در روش هایی برای ایجاد اشتغال سوق دهد.

    لاریجانی با اشاره به فعالیت و حمایت های بالای خیرین در قم، افزود: نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی نیز با جدیت کار را دنبال می کنند و همه باید قم را آباد کنیم.

    وی در پایان با اشاره به پیام آیت الله نوری همدانی به این مراسم، گفت: پیام یک مرجع دینی به این مراسم نشان از اهمیت کار کمیته امداد و خیری دارد؛ باید قدر خود را بدانند که این مسیر خیر این دنیا و آن دنیا را در پی دارد؛ مجلس نیز از این گام های ستودنی حمایت خواهد کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو