مدیران خودروعصر اعتبار

مجموعه آبی زغال سنگ طبس با حضور وزیر تعاون به بهره برداری رسید

عصر ساختمان- مجموعه آبی زغال سنگ طبس در هفتمین روز دهه فجر با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این شهرستان به بهره برداری رسید.

مجموعه آبی زغال سنگ طبس با حضور وزیر تعاون به بهره برداری رسید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا علی ربیعی عصر چهارشنبه در ادامه اولین روز سفر به خراسان جنوبی در شهرستان طبس این طرح ورزشی رفاهی را با حضور استاندار و جمعی از مسئولان افتتاح کرد.
    ساخت مجموعه آبی زغال سنگ طبس با زیربنای کمی 2 هزار و 306 متر مربع و یکهزار و 925 متر مربع فضای ورزشی با اعتبار 45 میلیارد ریال از سال 1393 آغاز شد.
    این مجموعه شامل استخرهای قهرمانی، آموزشی و کودکان، سونای خشک و بخار، حوضچه آب سرد، اتاق ماساژ و سالن بدنسازی است.
    طرح گازرسانی به سه روستای بخش مرکزی طبس نیز در ادامه سفر ربیعی به این شهرستان افتتاح شد.
    پلی کلینیک تامین اجتماعی طبس هم ظهر امروز (چهارشنبه) در هفتمین روز دهه فجر با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این شهرستان به بهره برداری رسید.
    پلی کلینیک تامین اجتماعی طبس در زمینی به مساحت 41 هزار و 800 متر مربع و زیربنای 2 هزار و 900 متر مربع ساخته شد و در آن خدمات آزمایشگاه، رادیولوژی، تزریقات و پانسمان ارائه می شود.
    یکصد میلیارد ریال برای ساختمان این پلی کلینیک و 50 میلیارد ریال هم برای تجهیزات آن هزینه شده است.
    شهرستان طبس با 75 هزار نفر جمعیت، 57 هزار کیلومتر مربع مساحت دارد و از آن با عنوان پهناورترین شهرستان استان و ایران از نظر مساحت یاد می شود.
    این شهرستان در 270 کیلومتری غرب بیرجند یکی از قطب های معادن زغالسنگ ایران است.
    وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ظهر امروز (چهارشنبه) وارد فرودگاه طبس شد و پس از استقبال مسئولان با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهیدان این شهرستان ادای احترام کرد و بعد از آن به زیارت امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) رفت.
    شرکت در نشست شورای اداری شهرستان طبس، عزیمت به بیرجند و حضور در شورای اشتغال استان از برنامه های امروز وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خراسان جنوبی است.
    سفر به شهرستان های نهبندان و قاینات، افتتاح چند طرح عمرانی و خدماتی در این شهرستان ها و نیز افتتاح طرح توسعه بیمارستان میلاد و مسکن معلولان در بیرجند از دیگر برنامه های سفر 2 روزه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به این استان مرزی است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو