مدیران خودروعصر اعتبار

آغاز به کار نمایشگاه بین المللی صنایع آشپزخانه و حمام در تهران

عصر ساختمان- شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر از امروز تا ۲۲ تیر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برپاست.

آغاز به کار نمایشگاه بین المللی صنایع آشپزخانه و حمام در تهران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، مدیران شرکت های ساختمانی، شرکت های انبوه ساز مسکن، مجموعه ها و مجتمع های مسکونی و اداری، مراکز تجاری، هتل ها، بیمارستان ها و مجموعه های ورزشی و همچنین دیگر علاقه مندان می توانند ضمن بازدید از بخش های مختلف نمایشگاه، نسبت به تامین نیازهای خود اقدام کرده و در جریان پیشرفت ها این صنعت نیز قرار گیرند.
    این نمایشگاه امسال نیز همچون دوره های گذشته با حضور ده ها شرکت داخلی از استان های مختلف کشورمان و همچنین شرکت های خارجی برگزار شده است.
    میزان مشارکت در این نمایشگاه بیش از 10 درصد نسبت به دوره قبل رشد نشان می دهد. ضمن اینکه به دلیل تکمیل زود هنگام ظرفیت نمایشگاه امکان حضور تعدادی از واحدهای متقاضی در آن فراهم نشد که این امر نشان دهنده آن است که هنوز علاقه مندی شرکت های خارجی به حضور در بازار ایران جهت اعطای نمایندگی و یا سرمایه گذاری وجود دارد.
    رئیس ستاد برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر گفت: امسال همزمان با این نمایشگاه، نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک نیز برگزار می شود. با توجه به سنخیت کامل موضوعی این دو نمایشگاه، فرصت بسیار مغتنمی برای مصرف کنندگان این کالاها فراهم می شود تا به این طریق بخش عمده مایحتاج ساختمانی خود را تأمین کنند.
    فرهاد امینیان افزود: نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر از جمله نمایشگاه های تخصصی است که علاوه بر مخاطبین تخصصی، مصرف کنندگان عادی و خریداران شخصی این محصولات نیز، مخاطبین عام این نمایشگاه را تشکیل می دهند.
    رئیس ستاد برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر اضافه کرد: برنامه ریزی برای حضور و بازدید چند هیئت خارجی و همچنین برگزاری چند همایش و نشست تخصصی با حضور صنعتگران و استادان دانشگاه ها، برخی از برنامه های جانبی این نمایشگاه است.
    این نمایشگاه در قالب چهار گروه کالایی (گروه کالاهای آشپزخانه ، گروه کالاهای حمام ، گروه کالاهای سونا و گروه کالاهای مربوط به استخر) و با هدف افزایش راندمان تولید کارخانه ها و واحدهای تولیدی، یافتن بازارهای صادراتی، شناسایی و معرفی مشکلات، موانع و نقاط ضعف موجود در این صنعت، ایجاد فضای رقابتی سالم میان تولیدکنندگان داخلی برای ارتقای کیفیت تولید، ایجاد ارتباط مستقیم و رو در رو میان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، تبادل فکر، فناوری و محصول میان شرکت کنندگان داخلی و خارجی و آشنایی با محصولات، نوآوری ها و ظرفیت های موجود این صنعت برگزار می شود.
    صادرات صنایع و تجهیزات آشپزخانه ایران سالیانه به حدود 550 میلیون دلار می رسد و همسایگان کشورمان از جمله عراق، افغانستان، تاجیکستان، ارمنستان و جمهوری آذربایجان از جمله وارد کنندگان صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر ایران محسوب می شوند.
    شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر از امروز تا 22 تیر از ساعت 10 تا 18 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقه مندان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار