مدیران خودروعصر اعتبار

طرح خرید مسکن اقساطی با تسهیلات یک میلیارد ریالی در انتظار تصمیم دولت

عصر ساختمان- رئیس انجمن انبوه سازان مسکن کشور از ارائه پیشنهاد اعطای تسهیلات یک میلیارد ریالی خرید مسکن به دولت خبر داد.

طرح خرید مسکن اقساطی با تسهیلات یک میلیارد ریالی در انتظار تصمیم دولت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از خبرآنلاین، جمشید برزگر در جمع نمایندگان رسانه های آذربایجان شرقی با اعلام این مطلب، گفت: در خصوص طرح خرید مسکن اقساطی، پیشنهاد اعطای تسهیلات یک میلیارد ریالی خرید مسکن را به دولت ارائه کرده ایم.

    وی با تقسیم خریداران مسکن به سه بخش، گفت: انجمن انبوه سازان مسکن تفاهم نامه هایی با بانک های توسعه ای کشور منعقد کرده است که با تصویب شورای پول و اعتبار این طرح می تواند اجرایی شود.

    برزگر در ادامه با اشاره به معضلات بخش مسکن در کشور، گفت: بخش مسکن باید یک بار برای همیشه جراحی شود و مشکلات ریشه ای آن حل شود تا همه مردم بتوانند صاحب مسکن باشند و لااقل دغدغه ای در این مورد نداشته باشند.

    او گفت: ما بسته کارشناسی طرح خرید مسکن اقساطی را تقدیم دولت کرده ایم و امیدواریم با آن موافقت شود.

    وی در ادامه با انتقاد شدید از اجرای طرح مسکن مهر در دولت گذشته، گفت: این طرح اقتصاد کشور را برای سال های طولانی دچار صدمه های سختی کرد و این طرح نه در شان جمهوری اسلامی و نه در شان ملت بزرگ ایران بود.

    نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز در ادامه به انتقاد از بانک مرکزی پرداخت و گفت: ارائه سود روز شمار در بانک ها برای سپرده ها در هیچ کشور توسعه یافته و در حال توسعه ای نظیر ندارد و همین عملکرد بانک ها باعث شده است تا هزینه تمام شده کار و تولید در ایران بیشتر شود.

    برزگر در ادامه افزود: رونق بخش مسکن سبب رونق بخش های دیگر صنعت و معدن کشور از جمله صنایع فولاد، سیمان و... می شود و می باید دولت از این بخش حمایت کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر ساختمان ( https://telegram.me/asresakhteman ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو