مدیران خودروعصر اعتبار

گردهمایی طراحی داخلی هتل آسیا (HI Design Asia)

عصر ساختمان- گردهمایی طراحی داخلی هتل آسیا (HI Design Asia) در تاریخ ۱۰ الی ۱۲ آبان ماه در هتل Grand Hyatt بالی برگزار می شود.

گردهمایی طراحی داخلی هتل آسیا (HI Design Asia)
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از عصر نمایشگاه، گردهمایی طراحی داخلی هتل آسیا (HI Design Asia) از 10 الی 12 آبان 1396 در شهر بالی کشور اندونزی برگزار می گردد. گردهمایی طراحی داخلی هتل آسیا (HI Design Asia) یک گردهمایی منحصر به فرد و انحصاری برای جامعه طراحی داخلی هتل است. این رویداد با حضور یک منتخب دستچین از هتل داران، طراحان و معماران هدفش تشویق شرکت کنندگان و پیوند دادن آن ها با شرکای مرتبط و با نفوذ است. چهار عنصری که فرمت طراحی داخلی هتل را شکل می دهد عبارتند از: برنامه ملاقات های شخصی، ویترین تولید کننده، برنامه ایجاد شبکه ارتباطی و سمینار. این رویداد تصمیم گیرندگان صنعت طراحی هتل را به عنوان هر بخشی از زنجیره تأمین طراحی داخلی که در بالاترین سطح ارائه شده اند، دور هم جمع می کند. حداقل 75 خریدار هر ساله در گردهمایی طراحی داخلی هتل شرکت می کنند. خریداران حاضر، مدیران ارشد معماران/ طراحان برجسته داخلی هتل هستند و به این گردهمایی می آیند تا به محصولات و ایده های جدید برای پروژه های خاص هتل ها دست یابند. 85 کمپانی ساخت تخصصی منتخب در این رویداد حضور یافته تا در حدود 30 دسته بندی تولید مبلمان و تجهیزات را پوشش دهند. گردهمایی طراحی داخلی هتل با جلسات خصوصی از پیش رزرو شده و تقویمی از سمینارها، محیطی پر جنب و جوش برای خریداران و تأمین کنندگان فراهم می کند.

    چهار عنصر سازنده HI Design 2017:

    جلسات: جلسات یک نفره و بدون حواس پرتی و عدم تمرکز با افراد مناسب! به یاد داشته باشید که  فرصت های بسیاری برای ملاقات با کسانی خواهید داشت که در طی این رویداد با آن ها ملاقات نداشته اید.
    ویترین تولید کننده: طراحان هتل باید محصولات را لمس و حس کنند. اینجاست که ویترین تولید کننده به کار می آید.
    سمینارها: برنامه سمینارها آموزش خواهد داد، تشویق خواهد کرد، چالش ایجاد خواهد کرد و سرگرم کننده خواهد بود. فرصت های بسیاری وجود دارند که مخاطب را درگیر کنند  و شما ممکن است متوجه شوید که خودتان نیز دعوت به شرکت شده اید. این برنامه سمینار برای حضور همه نمایندگان رایگان است.
    شبکه ارتباطی: این شبکه ارتباطی با تور قبل از رویداد که اختیاری است، شروع می شود: یک رویداد گروهی راحت. بی آنکه تلاشی کنید شروع به شناخت مردم می کنید.


    جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت رسمی رویداد به آدرس http://www.hidesign-asia.com/ مراجعه فرمایید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی