مدیران خودروعصر اعتبار

در کمیسیون عمران انجام شد

تفاهم برای واگذاری واحدهای نیمه‌کاره مسکن مهر و اجتماعی به مددجویان کمیته امداد

عصر ساختمان- در پی سوال دو نماینده مجلس از عباس آخوندی درخصوص آخرین وضعیت مسکن مهر و مسکن اجتماعی نیمه‌کاره، وزیر راه و شهرسازی و رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) در نشست کمیسیون عمران توافق کردند که واحدهای نیمه‌کاره مسکن مهر و مسکن اجتماعی فاقد متقاضی به مددجویان کمیته امداد واگذار شود.

تفاهم برای واگذاری واحدهای نیمه‌کاره مسکن مهر و اجتماعی به مددجویان کمیته امداد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، قلی‌الله قلی‌زاده گفت: وزیر راه و شهرسازی از آمادگی این وزارتخانه برای واگذاری واحدهای مسکن مهر و مسکن اجتماعی فاقد متقاضی در استان‌های مختلف سخن گفته بود. آقایان محجوب و قاضی‌پور نیز در سوالات مشترک و جداگانه‌ای از وزیر راه و شهرسازی درباره آخرین وضعیت مسکن مهر و مسکن اجتماعی سوال کردند که براساس توافق اولیه انجام شده قرار شد بین آخوندی و فتاح تفاهم شود واحدهای مسکن مهر و مسکن اجتماعی فاقد متقاضی و نیمه کاره در استان‌های مختلف به کمیته امداد تحویل شود و این کمیته نیز با اعتبارات داخلی پس از تکمیل، این واحدها را به مددجویان کمیته امداد واگذار کند.

    نماینده مردم کلیبر در مجلس ادامه داد: نمایندگان سوال کننده پذیرفتند پس از تفاهم وزارت راه و شهرسازی و کمیته امداد امام و تبادل اسناد، از توضیحات وزیر قانع و از پیگیری سوال منصرف شوند.

    نایب رییس کمیسیون عمران با اشاره به دومین سوال از وزیر راه و شهرسازی، گفت: در سوال دیگری از وزیر راه و شهرسازی علت خریداری نشدن واگن و ریل تولید کارخانجات داخلی سوال شد که آخوندی نیز در پاسخ، با استناد به گزارش منتشر شده و قرارداد صادر شده بر آمادگی این وزارتخانه برای خرید همه تولیدات واگن و ریل کارخانجات داخلی تاکید کرد. اتفاقا وزیر نسبت به تولید نشدن حتی یک متر ریل و یک واگن از سوی کارخانجات داخلی گلایه‌مند بود.

    قلی زاده افزود: به همین دلیل مقرر  شد آخوندی گزارش مکتوب و قرارداد صادر شده برای خریداری ریل و واگن تولید داخل را به نمایندگان سوال کننده تحویل دهد تا پس از بررسی این اسناد اعلام کنند از توضیحات وزیر قانع شده‌اند یا خیر.

    نماینده مردم کلیبر در مجلس از تشکیل جلسه‌ای مشترک با حضور تولیدکنندگان واگن و ریل داخلی، نمایندگان سوال کنندگان و وزیر راه و شهرسازی و  بررسی ابعاد موضوع و ادعاهای مطرح شده پیرامون آمادگی وزارت راه و شهرسازی برای خرید واگن و ریل داخلی و تولید نشدن ریل و واگن توسط تولیدکنندگان در آینده نزدیک در کمیسیون متبوعش خبر داد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو