مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل شرکت مسکن و عمران قدس رضوی:

مجتمع تجاری- ‌اقامتی ثامن احداث می‌شود

عصر ساختمان- مدیرعامل شرکت مسکن و عمران قدس رضوی، احداث مجتمع تجاری- اقامتی ثامن را اقدامی در راستای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) عنوان کرد.

مجتمع تجاری- ‌اقامتی ثامن احداث می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از روابط عمومی آستان قدس رضوی، محمدرضا رئیسی اظهار کرد: این پروژه موقعیت بسیار مناسبی نسبت به حرم مطهر امام رضا(ع) دارد، یکی از مشخصه‌های بارز طراحی این پروژه نمای آن به شمار می‌رود که تلفیقی از شیشه و آبشار است.

    وی ادامه داد: پروژه مجتمع تجاری- اقامتی ثامن مشهد به زیربنای مفید 20 هزار و 780 مترمربع در 15 سقف و در زمینی به مساحت 2 هزار و 35 مترمربع در منطقه میدان شهدا مشهد واقع شده است.

    رئیسی درباره بخش‌های مختلف این پروژه ساختمانی گفت: مجتمع مذکور در نگاه کلان به 4 بخش فروشگاه‌های خرید، سالن‌های پذیرایی، پارکینگ‌ و سوئیت‌های اقامتی تقسیم می‌شود که هر بخش مستقل است.

    وی طراحی این پروژه را دارای ویژگی‌هایی خاص و بر اساس آخرین و مهم‌ترین استانداردهای جهانی دانست.

    رئیسی ادامه داد: به این منظور، از سازه سیستم قاب خمشی فولادی با شکل‌پذیری متوسط در طبقات تجاری و اقامتی و همچنین از قاب ساده فولادی به همراه دیوار حائل در زیرزمین و پارکینگ‌های طبقاتی استفاده شده است و سقف‌های آن نیز دارای عرشه فولادی است که با بالاترین کیفیت در حال اجراست.

    وی با اشاره به ظرفیت پارکینگ مجتمع ثامن، گفت: این بخش در طبقات 2- تا 5- با ظرفیت بیش از 191 خودرو در 4 طبقه به منظور تامین فضای پارک خودروهای مراجعه‌کنندگان، محل‌های بارگیری، استقرار تاسیسات مکانیکی و الکتریکی، طراحی شده است.

    وی ادامه داد: طبقه همکف و طبقه 1+ به بخش تجاری، طبقه 1- به هایپرمارکت، طبقات 8+ و 9+ به سالن‌های پذیرایی و همچنین طبقات 2+ تا 7+ نیز به سوئیت‌های اقامتی با زیربناهای متفاوت اختصاص دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی