مدیران خودروعصر اعتبار

خانه‌ای در آتلانتا، میعادگاه صاحبان گوشی‌های گمشده

عصر ساختمان:یک خانه معمولی در آتلانتا به میعادگاه مردم عصبانی مبدل شده که تصور می کنند محل مخفی شدن گوشی های تلفن همراه گم شده آنهاست.

خانه‌ای در آتلانتا، میعادگاه صاحبان گوشی‌های گمشده
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از آرس تکنیکا، یک برنامه همراه به نام Find my phone که برخی کاربران از آن برای یافتن گوشی های گم شده خود استفاده می کنند به علت مشکلات فنی دردسرهایی را برای ساکنان یک خانه در آتلانتا به وجود آورده است.

    مراجعه به این خانه برای یافتن گوشی های مختلف در مواردی منجر به دخالت پلیس نیز شده است. زیرا در یک مورد مراجعه کنندگان مدعی شده بودند دختر گم شده شان در این خانه است. برنامه یاد شده که بر روی گوشی این دختر نصب شده بود چنین اطلاعاتی در اختیار پدر و مادر وی قرار داده بود.

    گوشی های گم شده ای که این برنامه بر روی آنها نصب شده است تحت شبکه های اپراتوری مختلفی مانند AT&T، Verizon، T-Mobile، Sprint  و  Boost Mobileفعال بوده اند. ساکنان این منزل به روش های مختلفی مانند ثبت اطلاعات آدرس MAC روتر وای فای خود و یا شکایت به پلیس متوسل شده اند. اما مشکل هنوز برطرف نشده است.

    جالب اینکه کارشناسان هم هنوز به درستی موفق به شناسایی علت وقوع این مشکل نشده اند. برخی آن را مربوط به نحوه مکان یابی دکل های تلفن همراه می دانند و برخی این مساله را به شبکه های وای – فای ربط می دهند. اما با توجه به افزایش محبوبیت برنامه find my phone برای یافتن گوشی های گم شده این مشکل باز هم ادامه خواهد یافت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی