مدیران خودروعصر اعتبار

دکوراسیون منزل عروس و دامادها+تصاویر

عصر ساختمان-معمولا برای خانه اول، هر عروس و دامادی دوست دارند فقط نظرات خودشان در طراحی داخلی اعمال شود در نتیجه موضوع مهم در رسیدن به دکوراسیونی باب میل هر دو طرف ایجاد تعادل و احترام به سلیقه عروس و داماد است. البته در بعضی مواقع مجبور هستید بعضی چیزها را قربانی کنید تا به هدف مد نظر خود برسید.

دکوراسیون منزل عروس و دامادها+تصاویر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲:۰۰
  • دکوراسیون منزل عروس و دامادها
  • دکوراسیون منزل عروس و دامادها
  • دکوراسیون منزل عروس و دامادها
  • دکوراسیون منزل عروس و دامادها
  • دکوراسیون منزل عروس و دامادها
  • دکوراسیون منزل عروس و دامادها
  • دکوراسیون منزل عروس و دامادها
  • دکوراسیون منزل عروس و دامادها
  • دکوراسیون منزل عروس و دامادها
  • دکوراسیون منزل عروس و دامادها
  • دکوراسیون منزل عروس و دامادها
  • دکوراسیون منزل عروس و دامادها
  • دکوراسیون منزل عروس و دامادها
  • دکوراسیون منزل عروس و دامادها+تصاویر

به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از وب‌سایت اتاق, طراحی و تزیین دکوراسیون منزل عروس و داماد کاری سخت و چالش برانگیز است چرا که باید نظرات و سلیقه های متفاوت را به شیوه ای درست و مناسب با یکدیگر ترکیب کنید.

معمولا برای خانه اول، هر عروس و دامادی دوست دارند فقط نظرات خودشان در طراحی داخلی اعمال شود در نتیجه موضوع مهم در رسیدن به دکوراسیونی باب میل هر دو طرف ایجاد تعادل و احترام به سلیقه عروس و داماد است. البته در بعضی مواقع مجبور هستید بعضی چیزها را قربانی کنید تا به هدف مد نظر خود برسید.

حقیقت این است که بسیاری از عروس و دامادها زندگی خود را در آپارتمان های کوچک شروع می کنند اما همانطور که در بسیاری از پست ها اشاره کردم، زندگی در فضای کوچک به هیچ عنوان نباید مانع ایجاد خلاقیت و سبکی شیک در دکوراسیون منزل شود.

درست است که فضای کوچک می تواند سریعا بهم ریخته و گرفته نشان داده شود اما با استفاده از روش های متعدد موثر و البته ساده ای که وجود دارد، می توانید به طور کامل از بوجود آمدن چنین شرایطی جلوگیری کنید. در ادامه به معرفی چندین مدل زیبا و کاربردی در همین باب می پردازم.

برای تزیین دکوراسیون منزل کوچک یک زوج جوان، باید از تم هایی استفاده کنید که اتاق را روشن و دلباز نشان می دهند. مسلما مهم ترین قسمت یک خانه هم اتاق نشیمن آن است،

برای بیشتر زوج های جوان دیزاینی ساده و مدرن بهترین نتیجه را می دهد، اتاق نشیمن می تواند با رنگ های خنثی مانند سفید، خاکستری، قهوه ای، مشکی تزیین شود و رنگ های جذاب تر مانند قرمز، زرد، نارنجی، سبز و آبی نیز توسط دکوری ها و سایر لوازم منزل مانند پرده و مبلمان به دکوراسیون اضافه شود. به همین خاظر بهتر است حتما در اتاق نشیمن از شلف یا کتابخانه ای کوچک استفاده کنید تا به راحتی بتوانید این رنگ ها را توسط کتاب یا اشیاء مختلف دیگر وارد دکوراسیون کنید.


برای تزیین دکوراسیون اتاق نشیمن می توانید از دکوری های صنایع دستی نیز استفاده کنید، نصب کردن عکس های عروسی و خاطرات ماه عسل می تواند ایده خوبی برای تزیین خانه ای نو و شروع زندگی مشترک باشد. برای تزیین مبلمان راحتی نشیمن قرار دادن کوسن ها با حروف یک ایده جالب است، می توانید کوسن ها را به ترتیب حروف اسم عروس و داماد کنار هم قرار بدهید. یک کار خلاقانه که علاوه بر زیبایی و گرم نشان دادن دکوراسیون، هویتی مشخص و هوشمندانه به دیزاین خانه شما می دهد.


مکان مهم بعدی در کوراسیون خانه اول عروس و داماد، اتاق خواب است، مهم ترین نکته ای که در طراحی دکوراسیون اتاق خواب عروس و داماد باید به آن توجه کرد راحتی است. برای اتاق خواب های کوچک بهتر است تمی روشن و ساده انتخاب کنید، قرار دادن تخت خواب های کم ارتفاع نیز ایده مناسبی است. برای اضافه کردن رنگ های جدید و جذاب می توانید از تابلوهای نقاشی و دکورای امروزی و مدرن استفاده کنید یا اینکه دیوارهای تاکیدی را در دکوراسیون بکار ببرید. یعنی فقط یک کدام از دیوارها را با بافت و رنگی متفاوت تزیین کنید.نورپردازی اتاق خواب عروس و داماد اهمیت فراوانی دارد. اگر اطراف تخت خواب میزهای پاتختی قرار گرفته است حتما از چراغ های رومیزی و آباژورهای شیک در هر دوطرف استفاده کنید. این کار هم کارایی بسیار زیادی دارد و هم اینکه ظاهری رمانیتک و بسیار زیبا به دکوراسیون اتاق می دهد.

برای کامل شدن سیستم روشنایی اتاق، کافی است، لوستری زیبا و لوکس در مرکز سقف آویزان کنید تا فضای اتاق خصوصا در شب کاملا رمانتیک و عاشقانه شود. سعی کنید پنجره ها را نیز با پرده های نازک و حریر بپوشانید تا نور طبیعی به آسانی فضای اتاق را در طول روز روشن کند.

آشپزخانه فضای مهم بعدی است، از وسایل موجود در اطرافتان الهام بگیرید و همزمان دکوراسیون اولین خانه خود را تزیین کنید. اگر آپارتمانی کوچک با آشپزخانه اپن در اختیار دارید انتخاب تم روشن ایده ایمن و مناسبی است.

ترکیب رنگی سفید و خاکستری در آشپزخانه خیلی خوب جواب می دهد مثلا می توانید رنگ دیوارها را خاکستری انتخاب کنید و رنگ کابینت را یکدست سفید بزنید یا اینکه برعکس عمل کنید. اگر به این ترکیب، رنگ طبیعی چوب را از طریق کفپوش، دیوارپوش یا حتی روکابینتی به فضا اضافه کنید دیگر زیبایی آشپزخانه تضمین شده خواهد بود.

سعی کنید همیشه خلاقیت را در جای جای دکوراسیون خانه بنمایش بگذارید، درست مانند سایر اتاق های خانه، آشپزخانه نیز می توانید مکانی جالب برای ایده های سرگرم کننده و جذاب باشد. برای مثال استفاده از دیوارهای تخته سیاه یک ایده بسیار زیبا و البته کاربردی در آشپزخانه است.

روی چنین فضایی می توانید برنامه هفتگی پخت غذا، لیست خرید روزانه، یا یادداشت های محبت آمیز در مورد شریک زندگی تان بنویسید. صندلی های میز اپن یا لامپ های آویز آشپزخانه نیز مکان مناسبی برای استفاده از ایده های خلاقانه هستند.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی