مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل کتابخانه‌های استان گلستان:

۱۲میلیارد ریال برای بازسازی و تجهیز کتابخانه‌های عمومی استان گلستان اختصاص یافت

عصر ساختمان-مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گلستان با اشاره به اینکه ۷۵ باب کتابخانه در استان وجود دارد گفت: ۱۲ میلیارد ریال برای بازسازی و تجهیز کتابخانه‌های عمومی استان گلستان اختصاص یافت.

۱۲میلیارد ریال برای بازسازی و تجهیز کتابخانه‌های عمومی استان گلستان اختصاص یافت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از تسنیم,  از رامیان، رضا قوانلو صبح امروز در مراسم شورای اداری کتابخانه‌های استان در رامیان اظهار داشت: نوسازی کتابخانه عمومی رامیان با 50 سال قدمت از جمله رنگ آمیزی و مرمت، بازسازی و کف‌سازی مناسب انجام شد.  

    وی افزود: در استان‌گلستان 75 باب کتابخانه داریم که از این تعداد 34 باب آن شهری، 22 باب روستایی و 19 باب آن مشارکتی هستند.

    مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گلستان تصریح کرد: 45 هزار نفر در استان گلستان عضو نهاد کتابخانه‌های عمومی هستند و به ازای هر یکصد نفر در استان، 43 نسخه کتاب وجود دارد و 151 نفر کتابدار هم در استان گلستان مشغول خدمت‌رسانی به مردم استان هستند.

    وی یادآور شد: در 14 ماه گذشته مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون تومان برای بازسازی، تجهیز و راه اندازی کتابخانه های عمومی با قدمت در استان گلستان هزینه شده و برای ادامه کار به همین میزان نیاز است.

    مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گلستان با اشاره به 75 کتابخانه عمومی شهری و روستایی در استان گلستان، افزود: در سال جاری تعداد 10 کتابخانه برای نوسازی در اولویت قرار دارند.

    وی تصریح کرد: 200 میلیون تومان برای مرمت سالن آمفی تئاتر کتابخانه عمومی شهرستان رامیان اعتبار لازم است و در صورت تامین اعتبار از بحث تملک دارایی شهرستان توسط فرمانداری شهرستان رامیان و مدیریت منابع استانی تا پایان سال جاری این مورد انجام می‌شود.

    قوانلو افزود: هفتمین جشنواره بزرگ کتابخوانی رضوی از سری برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) توسط اداره کتابخانه‌های عمومی استان گلستان برگزار می‌شود.

    مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گلستان تصریح کرد: این مسابقات بصورت آنلاین و مراجعه به سایت www.iranpl.ir و مکتوب با مراجعه به کتابخانه‌های عمومی، از فروردین آغاز و تا اول تیر ادامه دارد.

    وی یادآور شد: این مسابقات دارای جوایز ارزشمند در سطح ملی و استانی است و در دهه کرامت از برگزیدگان استانی تقدیر می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو