مدیران خودروعصر اعتبار

از این به بعد خانه تان را به مسافرت ببرید

عصر ساختمان- یک شرکت تجاری موفق به ساخت خانه های سبکی شده که دارای همه امکانات زندگی هستند و می توان با نصب چرخ در زیر آنها، خانه های مذکور را به هر نقطه ای منتقل کرد.

از این به بعد خانه تان را به مسافرت ببرید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از مهر، شرکت اسکیپ تراولر این خانه های کوچک و جادار را به شکل یک اتوبوس طراحی کرده است. خانه های یاد شده دوطبقه بوده و طراحی داخلی چشم نوازی دارند.

    خانه مسافرتی یاد شده 4.8 متر ارتفاع و 2.5 متر عرض دارد و طول آن به 13 متر می رسد. پیکربندی داخلی این خانه بر طبق نیازهای خریداران و سرنشینان صورت می گیرد و می توان آنها را به گونه ای طراحی کرد که ظاهری شبیه به یک خانه عادی یا یک دفتر کار داشته باشند.

    نصب وسایل عادی زندگی در این خانه ها ممکن است و تامین برق آنها از طریق صفحات خورشیدی صورت می گیرد. همچنین سیستم تصفیه و بهینه سازی مصرف انرژی در این خانه های متحرک نصب شده است.

    سازندگان این خانه های متحرک آنها را با انبوهی از کابینت و قفسه و ... پر نکرده اند تا فضای حرکتی در داخل آنها مشابه شرایط عادی باشد. شرکت سازنده مدعی است ساختار مولکولی چوب به کار رفته در طراحی داخلی این خانه تقویت شده تا عمر مفید آنها به 80 الی 100 سال برسد. برای این خانه پنجره و آشپزخانه و فضای اسب هم پیش بینی شده است.

    مدل ساده این خانه متحرک 49800دلار قیمت دارد که مجهز به گرماساز، تهویه مطبوع و چراغ های ال ای دی نیز هست. مخزن ذخیره آب، آبگرمکن، حمام با دوش، سینک ظرفشویی و دستشویی هم برای این خانه پیش بینی شده است. اما با پرداخت 3900 دلار اضافی کابینت و اجاق گاز و یخچال فریزر و برخی ابزار دیگر هم به این خودرو اضافه خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی