مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران:

به‌زودی ساخت بنای مسجد برج میلاد به اتمام می‌رسد

عصر ساختمان- رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران گفت: به‌زودی ساخت بنای مسجد برج میلاد به اتمام می‌رسد تا برکت دیگری به برکات این مجموعه افزوده شود.

به‌زودی ساخت بنای مسجد برج میلاد به اتمام می‌رسد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از فارس، در ابتدای بازدید حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالمقیم ناصحی، از برج میلاد علی درویش پور مدیرعامل این مجموعه بود، گزارشی از اقدامات اخیر در این مجموعه ارائه و توضیحاتی درباره برنامه‌های مختلف جشنواره نوروزگار داد.
    در ادامه حجت‌الاسلام ناصحی با اشاره به فعالیت‌های انجام‌ گرفته گفت: حجم کار زیادی برای برنامه‌های نوروز انجام شده و من فکر می‌کنم کسانی که در ایام نوروز به تهران سفر می‌کنند، بیشتر از شهرهای دیگر می‌توانند تفریحات سالم ارزان‌قیمت داشته باشند، اما برنامه‌های مجموعه برج میلاد برنامه‌های فاخری است.
    وی با بیان خاطره‌ای از سال 87 و افتتاح برج میلاد تصریح کرد: صنعت گردشگری با سرعت زیادی در دنیا در حال رشد است. زمان افتتاح این مجموعه، برج میلاد چهارمین برج بلند دنیا بود، اما حالا ششمین برج بلند دنیا است.
    ناصحی با اشاره به توصیه قرآن در سبقت جستن در کار خیر عنوان کرد: این روزها در شهر تهران ارگان‌های مختلف همچون آموزش و پرورش و سازمان گردشگری امکاناتی برای رفاه مردم فراهم کرده‌اند، اما تمام آن سازمان‌ها یک‌طرف و برج میلاد یک‌طرف، زیرا کسانی که به تهران می‌آیند، یکی از مکان‌هایی که دوست دارند بازدید کنند، برج میلاد است.
    برج میلاد نماد شهر تهران است و فراهم‌آوردن فضای تفریحات سالم و فاخر باعث سرافرازی برای مدیریت شهری است. برج میلاد که با دست توانمند مهندسان ایرانی ساخته شده است، حالا به افتخاری برای کشور ایران تبدیل شده است.
    رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران، ضمن تشکر از زحمات مجریانِ برنامه مجموعه برج میلاد اظهار امیدواری کرد: به‌زودی ساخت بنای مسجد برج میلاد هم به اتمام برسد تا برکت دیگری به برکات این مجموعه افزوده شود.
    به گزارش روابط عمومی برج میلاد، جشنواره نوروزگار برج میلاد از دوم تا 12 فروردین ماه با ویژه برنامه‌های مختلف تفریحی،فرهنگی، هنری و ورزشی میزبان مسافران و شهروندان نوروزی است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار