مدیران خودروعصر اعتبار

معاون وزیر راه و شهرسازی :

۴۰۰ هزار واحد مسکن مهر به مردم واگذار می‌شود

عصر ساختمان- معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه حدود ۴۰۰ هزار واحد از پروژه‌های مسکن مهر تا پایان دولت به مردم واگذار می‌شود، گفت: تسهیلات وام مسکن تا سقف ۴۰۰ میلیون ریال افزایش یافته است.

۴۰۰ هزار واحد مسکن مهر به مردم واگذار می‌شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از فارس ، محسن نریمان در سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی صنایع در سالن اجتماعات مجتمع تفریحی توریستی میزبان این شهرستان اظهار کرد: کنفرانس بین‌المللی صنایع در تهران برگزار می‌شود که تنها یک بار در اصفهان و این‌بار در مازندران برگزار شده است.

    وی خطاب به شرکت کنندگان خارجی در کنفرانس با اشاره به اینکه ایران امن‌ترین منطقه دنیا و خاورمیانه است، افزود: مهمانان خارجی شرکت کننده در کنفرانس، ایران را از زاویه تبلیغات و رسانه‌های منتقد خارجی نبینید که ایران را به نوع دیگری نشان می‌دهند بلکه ایران را از نگاه خود و تجربیات حضور در کشور امن با مردم صمیمی ما ببینید.

    معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: ما به‌دنبال تبادل و انتقال تجربیات با کشورهای دیگر برای ایجاد بستری مناسب برای توسعه و رویکرد جدید در ایران هستیم.

    نریمان با اشاره به اینکه مقالات خوبی به این کنفرانس ارائه شد، با قدردانی از کیفیت و کمیت برگزاری کنفرانس خاطرنشان کرد: در حوزه راه و شهرسازی بخصوص عمران به محوریت هوشمندسازی برای ساخت شهرهای جدیدالتأسیس بهره می‌بریم.

    وی با بیان اینکه شهرهای جدیدالتأسیس با رویکرد هوشمندسازی احداث می‌شود، یادآور شد: نمونه این رویکرد تأسیس شهری جدید بین چابهار و کنارک است.

    معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: دست‌اندرکاران برگزاری این کنفرانس به‌دنبال برگزاری پساکنفرانس باشند و چالش‌های مطرح شده در این کنفرانس‌ها پیگیری و بررسی شود.

    این مسؤول از شروع واگذاری‌ شهر پردیس از هفته آینده و ادامه آن تا پایان دولت یازدهم خبر داد و اضافه کرد: براساس سیاست‌گذاری‌های انجام شده حدود 400 هزار واحد از پروژه‌های مسکن مهر تا پایان دولت واگذار می‌شود.

    نریمان با بیان اینکه به‌زودی شهر نو در منطقه کلاردشت مازندران کلنگ‌زنی می‌شود، گفت: تسهیلات وام مسکن تا سقف 400 میلیون ریال افزایش یافته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو