مدیران خودروعصر اعتبار

معاون خدمات شهری ومحیط زیست منطقه دو خبر داد

اجرای دوازدهمین مرحله طرح نگهداری از محلات منتخب در منطقه ۲

عصر ساختمان- معاون خدمات شهری و محیط زیست شهردار منطقه دو، در بازدید دوره ای از دوازدهمین مرحله از طرح فوریتی نگهداری از محلات منتخب گفت: تا رفع کامل مشکلات، طرح فوریتی در محلات منطقه دو اجرا می شود .

اجرای دوازدهمین مرحله طرح نگهداری از محلات منتخب در منطقه ۲
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از آریا ،صمدیان با اعلام این خبر گفت: از ابتدای تیرماه سال جاری طرح های نگهداشت امکانات ، تجهیزات و المان های شهری با استفاده از نقطه نظرات و دیدگاه های شهروندان و همچنین پیام های دریافتی شهروندان از طریق سامانه های مردمی 137 و 1888 در دستور کار قرار گرفت و با محوریت محلات منتخب و نیازمند آغاز شد..
    وی افزود: در طرح مینیاتوری محلات منتخب موضوعات و مشکلات شهری در قالب فعالیت های خدمات شهری، فنی و عمرانی، حمل و نقل و ترافیک، فرهنگی و اجتماعی و شهرسازی به مرحله اجرا درآمد.
    معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه دو اضافه کرد: در حوزه خدمات شهری و محیط زیست موضوعات مربوط به فضای سبز، زیباسازی، ساماندهی ، مدیریت پسماند، محیط زیست و مسیل ها و قنوات با اجرای برنامه های این طرح در بیش از 50 معبر محلی اجرا شد.
    صمدیان اضافه کرد: بهسازی نماهای فرسوده، به زراعی و واکاری فضای سبز ، رنگ آمیزی جداول ، رسیدگی به امور کیوسکها، زنده گیری سگ های ولگرد، طعمه گذاری جانوران مضر شهری در معابر محلی از دیگر اقدامات این طرح مینیاتوری است.
    وی با اشاره به اقدامات خدمات شهری طرح نگهداشت مینیاتوری معابر شهری گفت: شستشوی المانهای شهری و جداول، لایروبی انهار روباز، پاکسازی برچسب و پوسترهای تبلیغاتی، رفع سدمعبر و لایروبی مسیلها و ...... از جمله موضوعات طرح نگهداشت شهر در حوزه خدمات شهری و محیط زیست منطقه است.
    معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه دو اجرای برنامه های فرهنگی مدیریت پسماند را از موضوعات کلی و مهم طرح مینیاتوری عنوان کرد و گفت: رفع مشکلات تفکیک در مبدأ و توزیع مخازن پسماند خشک از دیگر اقدامات این طرح است
    صمدیان خاطر نشان کرد: تا کنون این طرح در محلات طرشت ، کوی نصر و پونک(محلات منتخب ) منطقه دو اجرا شده است .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو