مدیران خودروعصر اعتبار

تامین مسکن ۱۸۰ خانوار نیازمند اردبیلی

عصر ساختمان- احداث مسکن و ایجاد سرپناه برای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد از جمله خدمات مهم و با اهمیتی است که در سرفصل‌های حمایتی این نهاد قرار داده شده است.

تامین مسکن ۱۸۰ خانوار نیازمند اردبیلی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از بسیج ، فرهاد آزاد پور، مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه در سال‌جاری برای 180 خانواده تحت حمایت مسکن مناسب احداث و خریداری شده است، گفت: ایجاد سرپناه و ساخت مسکن برای مددجویان یکی از مهمترین دغدغه‌های امدادگران کمیته امداد است تا یکایک خانواده‌های فاقد مسکن، از سرپناهی مستحکم و مقاوم بهره‌مند شوند.

وی با اعلام اینکه بیش از 17 میلیارد و 726 میلیون ریال در جهت احداث و خرید مسکن مددجویی برای خانواده‌های تحت حمایت هزینه پرداخت شده است، اظهار کرد: یکی از نیازهای اساسی خانواده‌های تحت حمایت، داشتن یک سرپناه مناسب است که کمیته‌ امداد با تلاش‌ها و فعالیت‌های گسترده‌ای که در این زمینه انجام می‌دهد، درصدد است مشکل مسکن مددجویان را رفع کند.

آزادپور با بیان اینکه 92 منزل مسکونی در روستاها و مناطق محروم استان احداث شده است، خاطر نشان کرد: بیش از شش میلیارد و 36 میلیون ریال در جهت ساخت منازل مددجویان ساکن در روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته هزینه شده است.

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان با اشاره به اینکه رسیدگی به مناطق محروم در اولویت برنامه‌های این نهاد قرار دارد، افزود: پس از بررسی وضعیت مددجویان ساکن در مناطق روستایی، خدمات عمرانی به منظور بهبودی شرایط زندگی آنان ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه 88 واحد مسکونی نیز برای خانواده‌های تحت حمایت در شهرستان‌ها احداث و خریداری شده است، اظهار کرد: بیش از 11 میلیارد و 690 میلیون ریال نیز در جهت ساخت و خرید مسکن مددجویی برای خانواده‌های تحت حمایت ساکن در شهرها پرداخت شده است.

آزادپور با اشاره به اینکه 536 منزل خانواده‌های تحت حمایت مورد تعمیرات کلی و جزئی قرار گرفته‌اند، گفت: ارائه خدمات عمرانی به خانواده‌های تحت پوشش بیش از پنج میلیارد و 58 میلیون ریال هزینه در بر داشته است.

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان با بیان اینکه احداث، خرید، تعمیر، مقام سازی و ساخت حمام و سرویس بهداشتی از جمله خدمات عمرانی این نهاد به خانواده‌های تحت پوشش محسوب می‌شود، یاد آورشد: خدمات عمرانی، طبق بررسی مددکاران و نظر کارشناسان حوزه مسکن به خانواده‌های تحت پوشش ارائه می‌شود تا آنان از سرپناهی مقاوم و مستحکم برخوردار باشند.

وی با اعلام اینکه امسال خیران با مشارکت در «طرح رضوان» بیش از چهار میلیارد ریال به اقشار آسیب پذیر کمک کرده‌اند، تصریح کرد: کمک‌های خیران در قالب این طرح نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته 48 درصد افزایش داشته است.

آزادپور با اعلام اینکه نیکوکاران در 9 ماهه سال گذشته دو میلیارد و 700 میلیون ریال در قالب «طرح رضوان» به خانواده‌های تحت حمایت کمک کرده‌اند، اظهار کرد: این طرح از جمله طرح‌های حمایتی کمیته امداد است که به منظور تامین و تکمیل مسکن نیازمندان اجرا می‌شود.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      رویداد ها در یک نگاه
      • ساختمان فردا ۴
      • ساختمان فردا ۳
      • ساختمان فردا ۲
      • نشریه ساختمان فردا ۱
      • شماره ۱۷ و ۱۸
      • ۰
      • ۰
      • هفته نامه
      • ۰
      آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
      آرشیو