مدیران خودروعصر اعتبار

جزیره جذاب کیروش بهشت تعطیلات گردشگران دنیاست

عصر ساختمان- جزیره کارلوس کیروش در مجموع، دو هزار و ۴۰ کیلومتر مساحت دارد که به دلیل چشم اندازهای زیبای طبیعتش، اکنون در راه جذب گردشگر می کوشد. علاوه بر سواحل بسیار زیبا، رودخانه ها، مرداب، کوه، جنگل های زیبا، گونه های جانوری و گیاهی فراوان، دهانه زیبایی هم دارد.

جزیره جذاب کیروش بهشت تعطیلات گردشگران دنیاست
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از آلونک، این جزیره در سال2006و در پی سرمایه گذاری کارلوس کی روش در بخش گردشگری، توریستی، شکار و ماهیگیری در زادگاهش، از سوی او خریداری شد. سواحل زیبا، جنگل های متراکم، دریاچه ها و تالاب ها، رودخانه آب شور، گونه های جانوری منحصر به فرد و البته وجود نهنگ در سواحل این جزیره، باعث شده به مکانی ویژه برای گردشگران تبدیل شود.
در این جزیره با سرمایه گذاری این مربی، هتل های مجهزی احداث شده است. هر سال گردشگران زیادی به آنجا می روند و از آن به عنوان بهشت گردشگران یاد می کنند. البته، در این گزارش به اینکه کی روش، صاحب کامل این جزیره است یا شرکایی هم دارد، اشاره نشده است.

جزیره کارلوس در مجموع، دو هزار و 40 کیلومتر مساحت دارد که به دلیل چشم اندازهای زیبای طبیعتش، اکنون در راه جذب گردشگر می کوشد. علاوه بر سواحل بسیار زیبا، رودخانه ها، مرداب، کوه، جنگل های زیبا، گونه های جانوری و گیاهی فراوان، دهانه های آتشفشانی، آبشار و آثار تاریخی را نیز می توان در این جزیره رویایی دید و لذت برد.

برای رفتن به جزیره رویایی وامیزی، باید از هر نقطه ای که هستید، خودتان را به شمال موزامبیک برسانید. مبدا سر شما اما می تواند دارالسلام، بزرگ ترین شهر تانزانیا باشد یا پمبا در شمال موزامبیک. از هر دوی این شهرها بهتر است راه باند اختصاصی پروازهای وامیزی جت را در پیش بگیرید.

وامیزی با 12 کیلومتر طول و نزدیک به یک کیلومتر عرض در کنار آب های صاف و آرام اقیانوس، اختلاف رنگی بین ماسه های سفید ساحلی با آبی کمرنگ آب های اقیانوس پدید می آورد که آن را به بهشتی زمینی برای تفریح کودکان و بزرگسالان تبدیل کرده است؛ جزیره ای که سواحل مرجانی آن محل تخم گذاری لاک پشت های سبزرنگ است و جنگل های حرای کمیاب آن محل زندگی میمون ها و پرندگان رنگارنگ.

ماهیگیران حرفه ای وامیزی آماده پذیرایی از میهمانان این جزیره هستند تا با آشنایی با دریای اطراف، آن مسافران را به صید انواع ماهی های این جزیره ببرند؛ سفری که در آن می توان با صید ماهی هایی چون ماهی تن، شاه ماهی و نیزه ماهی به ساحل بازگردید.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      رویداد ها در یک نگاه
      • ساختمان فردا ۴
      • ساختمان فردا ۳
      • ساختمان فردا ۲
      • نشریه ساختمان فردا ۱
      • شماره ۱۷ و ۱۸
      • ۰
      • ۰
      • هفته نامه
      • ۰
      آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار