مدیران خودروعصر اعتبار

ارائه زمین به هر ایرانی متقاضی زندگی در جزیره ابوموسی

عصر ساختمان- معاون وزیر راه و شهرسازی درباره اختصاص زمین به هر ایرانی در جزایر ابوموسی گفت: پیشنهاداتی در این زمینه داده شده و قرار بر این است که حذف برخی از شرایط از جمله فرم ج به تصویب برسد و با این شرایط به هر ایرانی که متقاضی زندگی در این جزیره باشد زمین داده می‌شود.

ارائه زمین به هر ایرانی متقاضی زندگی در جزیره ابوموسی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایلنا، ارسلان مالکی در نشست خبری امروز در حاشیه نمایشگاه صنعت ساختمان با بیان اینکه ساخت 4 میلیون مسکن در چهار سال نیاز به زیرساخت و ارتباط بین سازندگان و تولیدکنندگان دارد و باید این ارتباطات بین بخش خصوصی و دولت برقرار شود .

    وی با اشاره به اهمیت استفاده از فناوری‌های نوین در صنعت ساختمان تاکید کرد : در حال حاضر از ٧ هزار شرکت دانش‌بنیان فعال در کشور، کمتر از یک درصد از آنها در حوزه ساختمان ورود کرده‌اند و باید این سهم بیشتر شود.

    رییس سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه سرعت در ساخت و ساز شاخص بسیار مهمی است، ادامه داد: با انباشت تقاضا برای مسکن مواجه هستم و این انباشت در حوزه بسیار مهم است. تمام مطالعات نشان می‌دهد که در سال‌های گذشته عقب ماندگی در ساخت داشتیم. همچنین بحث قیمت تمام شده از دیگر شاخص‌های بسیار مهم در پروژه‌های ساخت و ساز است از این رو با در نظر گرفتن دو شاخص قیمت تمام شده و فناوری‌های نوین باید بتوانیم محصولی را بسازیم که با استفاده از فناوری‌های نوین سبک بو ارزان تمام شود و در نهایت باید قیمت تمام شده را بتوانیم کاهش دهیم.

    مالکی با تاکید بر اینکه در اجرای نهضت ملی مسکن زمین کم ارزش اختصاص ندادیم ، تاکید کرد :هر چه زمین داشتیم در اختیار این طرح قرار دادیم و در مواردی به ناچار به دلیل کمبود زمین به حاشیه های شهر رفتیم.

    معاون وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به سوال ایلنا درباره اختصاص زمین به هر ایرانی در جزایر ابوموسی گفت: پیشنهاداتی در این زمینه داده شده و قرار بر این است که حذف برخی از شرایط از جمله فرم ج به تصویب برسد و با این شرایط به هر ایرانی که متقاضی  زندگی در این جزیره باشد زمین داده می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو