مدیران خودروعصر اعتبار

مشاوری مطمئن برای خریداران و مجریان کابینت آشپزخانه هستیم

عصر ساختمان- مدیرعامل گروه کابینت بانک گفت: بر اساس ضعفی که در شبکه خرید و فروش کابینت آشپزخانه احساس می‌شد، ما دست به ایجاد سایت اینترنتی کابینت بانک زدیم؛ این سایت در حال حاضر به طور میانگین ماهانه بیش از ۶۰۰ هزار کاربر دارد و به سرعت بر تعداد این کاربران افزوده می‌شود.

مشاوری مطمئن برای خریداران و مجریان کابینت آشپزخانه هستیم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان»به نقل از ایسنا، محمد اکبری‌راد مدیرعامل کابینت بانک در ادامه افزود: این مجموعه فعالیت خود را از اواسط سال 93 بر اساس ناهماهنگی و شکافی که در بازار کابینت دیده می‌شد، آغاز کرد؛ با توجه به اینکه محصول نهایی در این صنف، با قیمت‌ها و کیفیت‌های مختلف ارائه می‌شود، مشتری هنگام خرید و انتخاب کابینت با سردرگمی مواجه می‌شود و چون هر شخصی به طور معمول یک یا دو بار در طول زندگی خود به خرید کابینت می‌پردازد، بی‌تجربگی مشتری در شناخت این محصول به این سردرگمی کمک می‌کند.

    اکبری راد با توضیح اینکه کابینت بانک در فضای مجازی تلاش می‌کند ارتباط بین کسانی که در اجرای یک سیستم کابینت آشپزخانه نقش دارند را برقرار کند، گفت: ما همچنین سعی داریم مخاطبانمان اطلاعات را از منبعی موثق دریافت کنند.

    وی همچنین افزود: ما با طراحی سایت کابینت بانک، اطلاعات جامعی در اختیار مشتریان قرار می‌دهیم؛ این مشاوره رایگان کمک می‌کند که خریداران در نهایت به کیفیت مرغوب و قیمت مطلوبی در انتخاب کابینت برسند. به عبارت بهتر ما مشاوران مطمئنی برای خریداران کابینت هستیم.

    به روز هستیم

    مدیرعامل کابینت بانک درباره به روزرسانی قیمت‌ها در این سایت گفت: به صورت هفتگی و با توجه به میانگین قیمت معامله کابینت و ام دی اف در سراسر کشور، قیمت‌های کابینت و ام‌دی‌اف در سایت به روز رسانی می‌شود.

    وی به وجود مقالات در سایت نیز اشاره کرده و افزود: با تیم تخصصی خود جدیدترین مقالات خارجی را ترجمه کرده و پس از بومی‌سازی ایده‌ها و ترجمه اصطلاحات، به ارائه آنها به مخاطبان می‌پردازیم.

    اکبری راد با توضیح اینکه 11 تا 12 صنف در زیر گروه‌های صنعت کابینت آشپزخانه وجود دارد، گفت: از نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های کابینت در سطح شهر گرفته تا فروشندگان ام‌دی‌اف، کارگاه‌ها و کارخانه‌های کابینت‌سازی، فروشگاه‌های دستگاه‌آلات نجاری، فروشنده‌های نوار لبه ام‌دی‌اف و صفحه کابینت‌ها، تولیدکننده سنگ‌های مصنوعی کورین و کوارتز، سازنده‌های سینک، گاز و هود و یراق آلات، نرم‌افزارهای طراحی و نصاب‌های کابینت، بخشی از فعالان صنعت کابینت آشپزخانه از تولید تا اجرا هستند.

    مدیرعامل کابینت بانک درباره ایجاد بزرگ‌ترین سمپل و نمونه رنگ ام دی اف و سنگ مصنوعی دنیا در این وب‌سایت بیان کرد: در ایران حدود 200 شرکت وارد کننده و تولیدکننده هستند که هر کدام به ارائه دسته‌بندی قطعات کوچک ام‌دی‌اف و سنگ مصنوعی به طور میانگین در 60 رنگ می‌پردازند که به آنها سمپل رنگ گفته می‌شود و هر کابینت‌ساز برای نمونه حداقل با چهار یا پنج شرکت فعالیت می‌کند؛ ما در بستر مجازی همه این نمونه رنگ‌ها را با کیفیت بالا و توضیحات کامل برای هر رنگ در صفحه اختصاصی به معرض نمایش گذاشته‌ایم که کاربران بتوانند آن‌ها را یکجا ببینند و حتی آن‌ها را ترکیب کرده و با یکدیگر مقایسه کنند. این اطلاعات شامل ابعاد، مغز ورق، روکش، قیمت، کشور سازنده، درباره سازنده، کارشناسی محصول و فروشندگان محصول در ایران است.

    وی افزود: همچنین کاربران می‌توانند مقاومت محصول را در برابر مواردی همچون خش، مواد شوینده، رطوبت و لکه بررسی کنند؛ حتی برای هر رنگ سختی و راحتی نظافت نیز بررسی شده است.

    حلقه واسط فعالان صنعت کابینت آشپزخانه

    اکبری راد در ادامه بیان کرد: وب‌سایت کابینت بانک، به عنوان بزرگ‌ترین شبکه ارتباط و اطلاع‌رسانی بین فعالان صنعت کابینت آشپزخانه، مصرف‌کننده‌ها، واردکننده‌ها، واسطه‌ها و مجریان آنها و هر کسی که با کابینت سر و کار دارد، اطلاعات جامعی ارائه می‌دهد و همچنین در این وب‌سایت جدیدترین اخبار شرکت‌های داخلی و خارجی و فیلم‌هایی از تکنولوژی‌های صنعت آشپزخانه با زیرنویس فارسی قرار داده شده است.

    وی افزود: شرکت‌هایی که مایل باشند می‌توانند با برقراری تماس با ما، هر هفته یک خبر از محصولات یا اتفاقات جدید مجموعه خود را به صورت رایگان به اطلاع چند صد هزار کاربر کابینت بانک برسانند.

    مدیرعامل کابینت بانک توضیح داد: کاربران ماهانه کابینت بانک طی روزهای گذشته از 600 هزار کاربر مرتبط با حوزه کابینت تجاوز کرده و این در حالی است که ما هیچ‌گونه تبلیغ خاصی انجام نداده ایم؛ نقطه قوتی که برای ادامه راه، انگیزه بخش است این است که کاربران نیازهای خود را تنها در وب‌سایت کابینت بانک یافته‌اند.

    اکبری راد در ادامه افزود: وجود افرادی با تجربه چند 10 ساله طراحی، ساخت و اجرای کابینت در تیم کابینت بانک، تأثیری مثبت در کیفیت مطالب سایت داشته است.

    وی درباره دسته‌بندی کاربران کابینت بانک گفت: 50 تا 60 درصد کاربران مصرف‌کننده و 40 تا 50 درصد آن‌ها فعالان این صنعت هستند که در بین فعالان، طراحان آشپزخانه - که با فضای مجازی آشناترند - بیشتر به چشم می‌خورد.

    مدیرعامل کابینت بانک با توضیح اینکه کابینت یک کار سفارشی و اجرایی است، افزود: برای نصب رضایت بخش یک دستگاه کابینت برای مصرف کننده، می‌بایست هماهنگی موفقی از مراحل اولیه خرید کابینت شامل طراحی، ارائه فاکتور، قرارداد، خرید مواد اولیه تا ساخت و ارسال و نصب وجود داشته باشد، که ما در جهت رسیدن به این هماهنگی بستر مطمئنی در کابینت بانک فراهم کرده‌ایم.

    وی با اشاره به فضای پیچیده این صنف و وجود قیمت‌ها و کیفیت‌های مختلف اشاره کرد و گفت: مشتریان کابینت بیشتر اوقات با دسته‌های مختلفی از فروشنده‌ها مواجه می‌شوند که هر کدام سیاست کاری مخصوص خود را دنبال می‌کنند؛ وب‌سایت کابینت بانک به خریداران و فروشندگان کمک می‌کند تا به یک تعامل کامل‌تر و منطقی‌تر با یکدیگر برسند و در نهایت طرفین انتخاب و پیشنهاد درستی داشته باشند.

    وی همچنین افزود: ما در کابینت بانک، به صورت دسته‌بندی شده فضایی را به تمام فعالان این صنعت اختصاص داده‌ایم که بتوانند به صورت رایگان و نامحدود محصولات یا خدمات خود را به همراه تصویر ارائه و معرفی کنند.

    آشپزخانه‌ای بومی داشته باشیم

    اکبری راد با اشاره به اینکه پتانسیل کشور ما در صنعت کابینت آشپزخانه بسیار بالاست، عنوان کرد: ما بعضی مواقع با محصولات ایرانی‌ که هم رده یا بعضاً قوی‌تر نسبت به کالای مشابه خارجی هستند، روبه‌رو هستیم و این باور می‌بایست با معرفی محصولات با کیفیت در تولیدکنندگان، فروشندگان، مجریان و واسطه‌های ما تزریق و تقویت شود تا به جایگاه مناسبی در منطقه برسیم.

    وی با اشاره به فعالیت وب‌سایت کابینت بانک به عنوان بزرگ‌ترین فعال این حوزه در فضای مجازی گفت: در حوزه دکوراسیون سایت‌های خوبی مشغول به فعالیت هستند اما در صنعت کابینت ما اولین و تنها فعال اطلاع‌رسانی تخصصی در فضای مجازی هستیم.

    این فعالِ صنعت کابینت در فضای مجازی ادامه داد: با توجه به فرهنگ کهن و غنی کشور ما به خصوص در زمینه غذاهای سنتی، مطبخ‌ها، شربت‌خانه‌ها و یخچال‌های زمینی و همچنین، تمدن چند هزار ساله ما در ساخت و تعبیه مطبخ در خانه‌ها، باید ایده‌های بکر و اصیل ایرانیِ بسیار خلاقانه‌ای ایجاد شود تا با اجماع نظر طراحان دکوراسیون ایران بتوان آن را با مواد بومی و سبکی نو به نام آشپزخانه ایرانی (Iranian Kitchen )" در مقابل سبک‌هایی همچون Contemporary ،Traditional ،Rustic ،Transitional ،Mediterranean و ... به دنیا معرفی کرد که این یکی از بزرگ‌ترین اهداف تیم کابینت بانک است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار